Brand New Galaxy kupuje amerykańską agencję e-commerce content26
Holding marketingowo-technologiczny Brand New Galaxy w minionych dniach sfinalizował zakup amerykańskiej agencji content26, która specjalizuje się w tworzeniu i realizacji kampanii na największych platformach e-commerce. Kwota transakcji nie została ujawniona.
Content26 to pochodząca z Seattle agencja działająca w obszarze e-commerce, specjalizująca się w planowaniu i kupowaniu mediów oraz prowadzeniu kampanii na takich platformach jak Amazon czy Wallmart. Content26 działa na rynku amerykańskim od ponad 15 lat, zatrudnia 40 osób i ma status agencji partnerskiej Amazon. Agencja obok kampanii mediowych zarządza również treściami produktowymi, współpracując ze wszystkimi największymi sklepami internetowymi i marketplace’ami w Stanach Zjednoczonych.
Brand New Galaxy z nową agencją w portfolio
Dotychczas content26 obsługiwała ponad 700 marek detalicznych wśród których znalazły się Philips, Lego czy Samsung. Łącząc siły z content26, holding Brand New Galaxy nabył gotowe rozwiązanie w zakresie treści i reklam w ramach najpopularniejszych, globalnych platform e-commmerce.
Tony Martinelli oraz Mark White, twórcy i zarządzający content26, pozostaną na swoich stanowiskach i będą raportować bezpośrednio do Kacpra Kłosa, CEO Brand New Galaxy.
- Z radością witamy w naszej Galaktyce content26, jedną z agencji partnerskich Amazon. Ze względu na ogromne doświadczenie w pracy z największymi markami na świecie, stanowi poszerzenie naszej oferty e-commerce o media zorientowane na Amazon oraz wzmocnienie obecności Brand New Galaxy w Północnej Ameryce. Transakcja jest efektem konsekwentnie realizowanej strategii oraz nieustającego rozwoju naszego holdingu - komentuje Kacper Kłos.
- Współpracując nad oddzielnymi projektami, dla jednego wspólnego klienta, uświadomiliśmy sobie już w 2019 roku, że nasze agencje mają uzupełniającą się ofertę usług i zasięg geograficzny. Szukaliśmy globalnego partnera, który zaadresowałby naszą potrzebę budowania biznesu w Europie i poszerzenia oferty usług. Od samego początku Brand New Galaxy wydawało się nam odpowiednim wyborem, zarówno pod względem kultury, jak i oferowanych usług - wspomina Tony Martinelli, CEO i founding partner, content26.
Brand New Galaxy w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 68,3 proc. do 60,31 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę z 1,89 mln zł straty do 4,91 mln zł zysku.
Udziały w holenderskiej spółce, odeszła Adamkiewicz
Bezpośrednim właścicielem Brand New Galaxy jest holenderska spółka BNG.
Jesienią ub.r. Piotr Morkowski kupił udziały Brand New Galaxy od Nomad Management i przeniósł je go holenderskiego BNG Holding. Pod koniec grudnia ub.r. posiadane udziały Brand New Galaxy do holenderskiej spółki przeniósł Michał Rusiecki, (kupił je w lipcu ub.r. za 5,5 mln zł).
Natomiast Olga Adamkiewicz pod koniec grudnia zbyła posiadane udziały na rzecz spółki i zgodziła się na umorzenie ich bez wypłaty wynagrodzenia. Na początku br. Adamkiewicz odeszła z zarządów wielu spółek grupy Brand New Galaxy, ponieważ została szefową komunikacji sztabu wyborczego Szymona Hołowni. We wrześniu objęła stanowisko chief growth officer w firmie e-commerce’owej Artgeist.
Dołącz do dyskusji: Brand New Galaxy kupuje amerykańską agencję e-commerce content26