BeDigital będzie reklamować wszystkie marki SM Spomlek
Agencja BeDigital zaczyna kompleksową obsługę reklamową marek Serenada, Sery z Radzynia i Skarby Serowara należących do Spółdzielni Mleczarskiej Spomlek.

W ramach współpracy BeDigital będzie odpowiadać m.in. za strategię marek należących do SM Spomlek, kreację ich reklam internetowych i telewizyjnych oraz projektowanie opakowań i materiałów POS.
Agencja będzie też zajmowała się planowaniem i zakupem wszystkich mediów na potrzeby działań reklamowych marek SM Spomlek.
Nie podano, na jak długo podpisana została umowa. Zlecenie zostało pozyskane przez Be Digital w ramach działań new businessowych.
Sery Serenada w 2018 roku przeszły rebranding i były reklamowane pod hasłem „Pyszny ser. I kropka”. Za tamte działania odpowiadała agencja Heads Advertising.
Dołącz do dyskusji: BeDigital będzie reklamować wszystkie marki SM Spomlek