Neo-angin reklamowany jako tabletki cytrynowe z benzydaminą
Firma M.C.M. Klosterfrau Healthcare ruszyła z kampania marki neo-angin, w której promuje pastylki cytrynowe z benzydaminą.

M.C.M. Klosterfrau Healthcare zdecydował się w ramach stałej współpracy z firmą BeDigital powierzyć jej przygotowanie strategii wprowadzenia nowości na polski rynek, wraz z planem mediowym oraz materiałami kreatywnymi. Podczas warsztatów strategicznych opracowano sposób komunikacji nowości w ramach istniejącej platformy kreatywnej: „Każdy ból gardła to neo-anginowy ból gardła”.
BeDigital odpowiada za kompleksową realizację działań 360 (strategię, kreację, planowanie i zakup mediów oraz produkcję).
M.C.M. Klosterfrau Healthcare współpracuje z krakowską agencją BeDigital od półtora roku, promując sześć marek: neo-angin, nasic, junior-angin, Oyono Noc, Ballamin i Femannose N.
Dołącz do dyskusji: Neo-angin reklamowany jako tabletki cytrynowe z benzydaminą