Be Communications z Olympus Polska na rzecz męskiego zdrowia
Be Communications rozpoczyna współpracę z Olympus Polska. Agencja jest odpowiedzialna za opracowanie koncepcji, strategię komunikacji oraz wdrożenie programu edukacji publicznej w obszarze profilaktyki zdrowia mężczyzn.
Program, kierowany do panów 40+ i ich najbliższych, w pierwszym etapie skupi się na zachęcaniu mężczyzn do badań urologicznych, argumentując, że lekarz urolog może być kluczowym przyjacielem w tym okresie życia. Patronat nad kampanią objęło Polskie Towarzystwo Urologiczne.
- Wychodząc z inicjatywą programu edukacji chcemy stać się promotorem zdrowia i umożliwić mężczyznom dostęp do małoinwazyjnych metod diagnostycznych oraz podnieść ich wiedzę i świadomość onkologiczną - deklaruje Piotr Sroka, manager zarządzający działem urologii firmy Olympus Polska.
Zaplanowane działania potrwają przez cały rok 2023 z ich intensyfikacją w jego pierwszym i drugim kwartale. Komunikacja, poprzez kanały tradycyjne i nowe, obejmie relacje z kluczowymi przedstawicielami środowiska medycznego, pacjenckiego oraz z mediami.
Dołącz do dyskusji: Be Communications z Olympus Polska na rzecz męskiego zdrowia