Na rynek trafią batony Fame MMA. Kupimy je tylko w jednej sieci handlowej
Biedronka wprowadza do oferty wafle czekoladowe Fame MMA. To jedyny oficjalny produkt spożywczy przygotowywany pod patronatem federacji. Będzie on dostępny wyłącznie w Biedronce.
28 lipca sieć sklepów spożywczych Biedronka wprowadza do sprzedaży baton firmowany przez freakfightową federację walk Fame MMA. - Wafel czekoladowy Fame MMA będzie sprzedawany w sklepach sieci Biedronka na terenie całego kraju od przyszłego tygodnia. Produkt ten będzie dostępny jedynie w Biedronce. To jedyny oficjalny produkt spożywczy przygotowany pod patronatem Fame MMA, polskiej federacji organizującej walki z udziałem znanych osób - mówi Arkadiusz Żyźniewski z Działu Zakupów sieci Biedronka.
Sieć nie odpowiedziała na pytanie o cenę detaliczną batona. - Oficjalne batony Fame MMA będą dostępne od 28 lipca w sieci sklepów Biedronka. Jeśli chodzi o cenę detaliczną, to pozostaje to w gestii Biedronki i nie jestem w stanie odpowiedzieć panu na to pytanie - zaznacza Michał Jurczyga z biura prasowego federacji.
Fame MMA to polska federacja organizująca gale typu freak show fight, odbywające się od połowy 2018 roku. Walczą w nich celebryci, youtuberzy, influencerzy czy inne znane osoby. W 2018 roku firma zanotowała 3,6 mln zł przychodów, a przy 1,97 mln zł kosztów operacyjnych osiągnęła 528,2 tys. zł zysku netto, natomiast w 2019 roku miała już 17,77 mln zł wpływów, 15,86 mln zł wydatków operacyjnych i 1,92 mln zł zysku netto.
Udziałowcami Fame MMA są poznańscy biznesmeni Krzysztof Rozpala i Rafał Pasternak (każdy ma 28 proc. udziałów), celebryta Wojciech Gola popularny głównie z reality show „Warsaw Shore: Ekipa z Warszawy” (18 proc.) oraz yutuber chał Baron znany jako Boxdel (też 18 proc.). Reszta to udziały własne spółki.
Dołącz do dyskusji: Na rynek trafią batony Fame MMA. Kupimy je tylko w jednej sieci handlowej
Albo wsadzić sobie nawzajem.między pośIady.