Bartosz Wysocki dyrektorem w dziale sprzedaży Gazeta.pl
Bartosz Wysocki objął stanowisko dyrektora ds. klientówstrategicznych w dziale sprzedaży segmentu internet Agory. Wysockipokieruje współpracą portalu z największymi domami mediowymi inegocjacyjnymi oraz agencjami internetowymi.
Do nowych zadań Wysockiego należy budowanie bezpośrednichrelacji biznesowych oraz opracowanie planów rozwoju usługreklamowych dla klientów strategicznych.
Bartosz Wysocki jest związany z branżą reklamową od 9 lat, wAgorze pracuje od czerwca 2005 roku. Dotychczas piastowałstanowisko zastępcy dyrektora ds. klientów strategicznych "GazetyWyborczej".
Przed podjęciem pracy w Agorze był przez 4 lata związany zAgencją Reklamową V&P, w której odpowiadał za dział obsługiklienta, a przez ostatnie pół roku pracy - także za działstrategii
Wysocki urodził się w 1977 roku. Ukończył Strategie Marketingowena Wydziale Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
Zmiany personalne
Dołącz do dyskusji: Bartosz Wysocki dyrektorem w dziale sprzedaży Gazeta.pl