Barbara Drapała head of social media w Performics
Barbara Drapała, dotychczas pracująca jako paid social expert w agencji Performics (Publicis Media), awansowała na nowo utworzone stanowisko head of social media. Obejmie je z początkiem stycznia 2019 roku.
Do zadań Drapały należy między innymi wspieranie pracy kilkunastu zespołów pracujących dla ponad 100 klientów w zakresie paid social i content marketingu.
- Dostrzegając coraz większą potrzebę integracji wielu kompetencji w ramach szeroko pojętych działań w mediach społecznościowych stworzyliśmy nowe stanowisko head of social media. Rolą Barbary Drapały, która obejmie tę funkcję, będzie dalszy rozwój naszych kompetencji, narzędzi i produktów, w ramach kompleksowego podejścia do social mediów, jako części zintegrowanych działań komunikacyjnych, wspieranych w ramach Publicis Media najbardziej zaawansowaną analityką i technologią - mówi Jakub Bielerzewski, dyrektor generalny Performics.
Barbara Drapała z agencją Performics związana jest od trzech lat. Wcześniej pracowała m.in. w agencji Think Kong oraz firmie Evenea.pl.
Jest absolwentką marketingu internetowego na SGH, zarządzania na Université Paris-Dauphine oraz doktorantką Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.
Dołącz do dyskusji: Barbara Drapała head of social media w Performics