Gotowanie bez marnowania reklamuje Jogurt Naturalny Gęsty Bakoma (wideo)
Firma Bakoma rozpoczęła nową akcję marketingową Jogurtu Naturalnego Gęstego opartą na koncepcji „Gotowanie bez marnowania”. Za strategię oraz realizację kampanii odpowiada dom mediowy UM.
Strategię komunikacji oparto na popularnym trendzie „Zero waste cooking” (Gotowanie bez marnowania). Według raportu „Nie marnuj jedzenia 2017” Federacji Banków Żywności co trzeci Polak przyznaje się do marnowanej żywności. Wśród najczęściej wyrzucanych produktów są jogurty. Jednym ze sposobów na zmniejszenie tego problemu może być m.in. taki dobór przepisów kulinarnych, który pozwoli użyć cały produkt.
Dlatego w ramach nowej kampanii Bakomy,przygotowano serię wideo przepisów pokazujących kompatybilne propozycje kulinarne na wykorzystanie całego pojemnika Jogurtu Naturalnego Gęstego.
W ramach akcji powstanie 20 filmów. Będą publikowane przez kilka najbliższych miesięcy na Facebooku i w serwisie YouTube. Dodatkowo planowana jest także współpraca z influencerami.
Za strategię oraz realizację kampanii odpowiada dom mediowy UM (należący do grupy IPG Mediabrands). Produkcją filmów zajął się Clipshop.
Dołącz do dyskusji: Gotowanie bez marnowania reklamuje Jogurt Naturalny Gęsty Bakoma (wideo)