Atak robotów w reklamie Total Quartz
Ruszyła kampania reklamowa olejów silnikowych Total Quartz z formułą Age Resistance Technology.
Główną osią kampanii jest spot reklamowy, który pokazuje roboty atakujące samochody.
Spot emitowany jest w stacjach telewizyjnych (TVN, TVP, TVN Turbo, Polsat), serwisach VoD oraz mediach społecznościowych (Instagram, YouTube oraz Facebook).
Kampania potrwa do 31 października br.
- Chcieliśmy, aby przekaz reklamowy korespondował z zaawansowaniem technologicznym naszych produktów, dlatego w produkcji spotu wykorzystaliśmy nowoczesne techniki modelowania postaci oraz ich animacji. Dzięki temu reklama jest spójna w warstwie komunikacyjnej, atrakcyjna wizualnie i w przystępny sposób oddaje przewagę oleju Quartz z formułą ART – mówi Ewa Kalinowska, dyrektor marketingu i badań rynkowych w Total Polska.
Firma nie podaje, z jakimi agencjami współpracowała przy tworzeniu spotu i kampanii.
Dołącz do dyskusji: Atak robotów w reklamie Total Quartz