Arkadiusz Gawlak dyrektorem ds. rozwoju oferty OOH w AMS
Arkadiusz Gawlak, dotychczas zastępca dyrektora działu sprzedażyagencyjnej w AMS, objął nowo utworzone stanowisko p.o. dyrektorads. rozwoju oferty Out-of-Home.
Arkadiusz Gawlak odpowiada w AMS za sprzedaż nowych technologiioraz nowych kanałów dystrybucji sprzedaży. Pod jego opieką znajdujesię także uruchomiona w maju przez AMS CityINFOtv.
W związku z nowymi obowiązkami Arkadiusza Gawlakazreorganizowano strukturę działu i zwiększono kompetencje keyaccount managerów. Obecnie w ramach działu sprzedaży agencyjnejfunkcjonują trzy zespoły sprzedaży, którymi kierują: KatarzynaSobolewska, Katarzyna Wengerek oraz Albert Hanslik. Dyrektoremdziału jest Monika Zielińska.
Outdoor i ambient media
Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Gawlak dyrektorem ds. rozwoju oferty OOH w AMS