"Na ryby w cekinach, do ślubu w dresie" w reklamach Answear
Ruszyła emisja spotu telewizyjnego platformy e-commerce Answear pod tytułem "Na ryby w cekinach, do ślubu w dresie". W najnowszej realizacji marka zachęca klientów do przesuwania granic, tak daleko, jak tylko mają ochotę. Kampania (w telewizji i internecie) będzie dostępna na 11 rynkach: w Polsce, Czechach, Słowacji, Ukrainie, Węgrzech, Rumunii, Chorwacji, Grecji, Cyprze oraz Słowenii.
Bohaterowie najnowszej kampanii Answear – marki, która rozwija swoją strategię „Lifespiration Starts Here”, cieszą się życiem, na nowo interpretują ogólnoprzyjęte normy społeczne, a ich działaniom towarzyszy dystans, luz i lekka nonszalancja.
- Zachęcamy do eksperymentowania, poszukiwania, testowania różnych form i norm, w zależności od naszego humoru, oczekiwań czy okazji. W modzie, jak i w życiu, ważna jest też zabawa i dystans. W dzisiejszych, pełnych presji czasach może pomóc nam to odnaleźć wewnętrzna równowagę - mówi Katarzyna Kaczmarczyk, marketing manager Answear.
Kampania startuje 17 kwietnia br. w 11 krajach, w których działa answear.com: Polsce, Czechach, Słowacji, Ukrainie, Węgrzech, Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Grecji, Cyprze oraz Słowenii. Działania reklamowe obejmą swoich zasięgiem telewizję oraz Internet (display).
Utwór muzyczny wykorzystany w nagraniu to „Surfin” Kida Cudiego oraz Pharrella Williamsa.
Za kreację i koncept kreatywny odpowiedzialna jest agencja Feeders Agency, za zakup mediów na rynku polskim i części rynków europejskich: dom mediowy OMD. Spot wyreżyserowany przez Alana Willmanna i wyprodukowany przez Warsaw Creatives, zrealizowano w RPA. Stylizacje stworzył Łukasz Witek, Główny Stylista Answear.
Dołącz do dyskusji: "Na ryby w cekinach, do ślubu w dresie" w reklamach Answear