Anna Domoń integrated communication managerem w LiquidThread
Anna Domoń awansowała na stanowisko integrated communication managera w LiquidThread (Publicis Groupe).
Domoń w zespole Jarosława Luzara, integrated communication directora prowadzi projekty działań komunikacyjnych integrujących specjalistyczne obszary, między innymi dla marek: ICT/Foxy, Sandoz, McCormick/Kamis, Frisco.pl czy Essity/TENA. Na nowym stanowisku będzie też odpowiedzialna za rozwój oferty agencji i poszerzanie portfolio klientów.
Anna Domoń posiada 5-letnie doświadczenie w branży reklamowej, a od 2 lat związana jest z LiquidThread. Swoje kompetencje zdobywała najpierw w K2 Internet i rozwijała się jako project manager pracując dla kluczowych klientów agencji.
Później związała się z Tailor Made PR i na stanowisku social media specialist obsługiwała marki z portfolio Kompanii Piwowarskiej.
Na koncie ma realizację projektów komunikacyjnych między innymi dla takich marek jak: Volkswagen, HIT, Visa, Nationale Nederlanden, PURO Hotels, Warta, Milka, PepsiCo czy Sandoz.
Dołącz do dyskusji: Anna Domoń integrated communication managerem w LiquidThread