Amica reklamuje energooszczędne kuchnie wolnostojące
W prasie, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa nowych kuchni wolnostojących marki Amica. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Change Integrated i Equinox Polska.
Kampania nowych kuchni wolnostojących Amiki podkreśla, że należą one do klasy energetycznej A-20% - co oznacza, że zapewniają obniżenie zużycia energii elektrycznej o 20 proc. w porównaniu ze standardową klasą A - a także oferują inteligentne rozwiązania i dodatkowe funkcje służące codziennej wygodzie.
Reklamy zawierają przy tym oznaczenie marki godnej zaufania, które Amica otrzymała w tegorocznym badaniu European Trusted Brands (przeczytaj o tym więcej).
Akcja reklamowa od połowy maja jest prowadzona w prasie (magazyny kobiece i poradnikowe, m.in. „Viva”, „Gala”, „Zwierciadło”, „Claudia”, „Olivia”, „Przyjaciółka”, „Kobieta i Życie”, „Dobre Rady”), internecie (główne portale, m.in. WP.pl i Interia.pl, serwisy wnętrzarskie i kulinarne, witryny e-commerce i porównywarki cen, m.in. Allegro, Skąpiec i Ceneo) oraz punktach sprzedaży (katalogi, ulotki produktowe i ekspozytory). Działania w różnych formach będą realizowane do końca br.
Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, a media kupił dom mediowy Equinox Polska.
Dołącz do dyskusji: Amica reklamuje energooszczędne kuchnie wolnostojące