„Ale pysznie…” w świątecznej kampanii Polskiego Cukru
Pod hasłem „Ale pysznie…” trwa pierwsza wizerunkowa kampania reklamowa marki Cukier Polski. Akcja obejmuje internet, prasę i outdoor.
Rozpoczęta właśnie wizerunkowa kampania reklamowa Polskiego Cukru jest utrzymana w stylistyce nawiązującej do Bożego Narodzenia. Przekaz pod hasłem „Ale pysznie…” opiera się na wizerunku posypanego cukrem pierniczka wiszącego na choince.
Kampania ma charakter regionalny – jest prowadzona w Lublinie, Warszawie, Toruniu i Bydgoszczy, obejmując prasę (tytuły lokalne), internet oraz out-of-home (billboardy, citylighty, autobusy, ramki i rączki do przytrzymywania znajdujące się w środkach komunikacji miejskiej).
Akcję przygotowała i realizuje Krajowa Spółka Cukrowa, do której należy marka Polski Cukier.
Dołącz do dyskusji: „Ale pysznie…” w świątecznej kampanii Polskiego Cukru