Marka Polski Cukier sponsorem PKOL
Krajowa Grupa Spożywcza S.A. (należy do Skarbu Państwa) z marką Polski Cukier została sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Umowa obowiązuje do końca września br. Wartości kontraktu nie ujawniono.
Zawarta umowa dotyczy sponsorowania przez Krajową Grupę Spożywczą PKOL do końca września br. Równocześnie podpisano porozumienie w zakresie jej przedłużenia na kolejne lata.
– To przełomowy moment w historii Polskiego Komitetu Olimpijskiego, bo po raz pierwszy PKOl zyskując tak silnego partnera, jakim jest Krajowa Grupa Spożywcza S.A., przekazuje te środki dalej do polskich związków sportowych, które na strojach podczas Igrzysk Europejskich będą miały logo marki Polski Cukier. Jestem dumny, że moja filozofia redystrybucji środków do pzs-ów znalazła zrozumienie w oczach naszego partnera. Cieszę się także, że ta umowa z Krajową Grupą Spożywczą S.A jest pierwszą, ale z pewnością nie ostatnią, o czym świadczy porozumienie, które dziś podpisaliśmy, a które zakłada długofalową współpracę – powiedział Radosław Piesiewicz, prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.
– Z satysfakcją rozpoczynamy współpracę z PKOI, która stanowi solidną podstawę dla rozwoju dalszych działań. Ta doniosła inicjatywa symbolizuje nasze zaangażowanie w rozwój sportu w Polsce i nasze pragnienie wspierania polskich sportowców na ich drodze do osiągania wspaniałych sukcesów olimpijskich. Należy podkreślić, że wspieranie sportowców jest elementem misji i strategii
Krajowej Grupy Spożywczej S.A. Współpraca z PKOI przyczyni się do dotarcia do konsumentów z ofertą marki "Polski Cukier" i podkreślenia, że jest to całkowicie polski produkt. Ponadto promowanie polskich wyrobów to nie tylko szansa na zwiększenie sprzedaży i zysków, ale także działanie na rzecz dobra całego kraju. Od teraz Krajowa Grupa Spożywcza razem z Polskim Komitetem Olimpijskim stworzy niezwykłą drużynę, która będzie dążyć do osiągania najwyższych celów sportowych. Cieszymy się na wspólną podróż, w której będziemy świadkami niesamowitych sukcesów polskich sportowców na arenie międzynarodowej – powiedział Prezes Krajowej Grupy Spożywczej S.A. Marek Zagórski.
Prawa do wizerunku sportowców
W ramach umowy sponsorskiej Krajowa Grupa Spożywcza S.A. oraz marka Polski Cukier otrzymują prawa do używania tytułów: „Sponsora Polskiej Reprezentacji na III Igrzyska Europejskie Kraków-Małopolska 2023”, „Sponsora Polskiej Młodzieżowej Reprezentacji na EYOF Maribor 2023”, „Sponsora Polskiej Reprezentacji na Igrzyska Sportów Plażowych Bali 2023”, „Sponsora Polskiego Komitetu Olimpijskiego” oraz „Sponsora Polskiego Ruchu Olimpijskiego”. W ramach umowy sponsorskiej logotyp marki Polski Cukier znajdzie się na oficjalnych strojach reprezentacji Polski na III Igrzyska Europejskie Kraków-Małopolska 2023, które rozpoczną się 21 czerwca na Stadionie Miejskim im. Henryka Reymana w Krakowie. Impreza potrwa do 2 lipca.
Marka będzie mogła również korzystać z wizerunku kadrowiczów w swoich działaniach marketingowych.
Dołącz do dyskusji: Marka Polski Cukier sponsorem PKOL
Potrzebujesz szybkiego i latwego finansowania z 3% kredytem konsumenckim. oferujemy pozyczki osobiste od 5 000€ do 500.000€, aby zaspokoic wszystkie potrzeby i projekty, w zaleznosci od Twoich potrzeb.
nasz adres e-mail: kubiakrosiak@gmail.com