Aldi z pierwszą w historii loterią dla klientów
Pod hasłem "1001 powodów, by wygrać" rusza pierwsza w historii sklepów Aldi w Polsce loteria konsumencka. Wśród nagród znajdują się między innymi campervan Ford Nugget i roczne pensje w wysokości 60 tys. zł.
W loterii Aldi każdy klient, który zrobi zakupy za minimum 50 zł, zachowa dowód zakupu i zgłosi swój udział w loterii na stronie promocja.aldi.pl ma szansę codziennie wygrać atrakcyjne nagrody.
Nagrody w loterii Aldi
Każdego dnia w puli nagród znajduje się 10 kart przedpłaconych Aldi o wartości 100 zł oraz 10 paczek z ulubionymi produktami marek własnych. Biorący udział w loterii co tydzień mogą wygrać urządzenie wielofunkcyjne Thermomix tm6, a co miesiąc do wygrania są roczne zakupy w Aldi o wartości 15 tys. zł.
Nagrodą główną jest campervan Ford Nugget oraz dwie roczne pensje, każda w wysokości 60 tys. zł.
- "1001 powodów, by wygrać" to loteria przygotowana z myślą o naszych klientach, zachęcająca do odwiedzin w sklepach i jeszcze lepszego poznania Aldi. Chcemy w ten sposób zwiększyć świadomość marki, a także poszerzyć grono naszych konsumentów i urozmaicić im codzienne zakupy elementem zabawy z bardzo atrakcyjnymi nagrodami. Sama loteria jest pierwszą taką inicjatywą Aldi w Polsce. Wierzymy, że zostanie entuzjastycznie przyjęta, co pozwoli nam dalej rozwijać podobne koncepty – mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji w Aldi Polska.
Loteria trwa od 30 kwietnia do 30 czerwca. Jej uruchomienie wsparte jest kampanią reklamową - wykorzystane nośniki reklamowe obejmują billboardy, spoty radiowe, reklamy internetowe, w social mediach, a także gazetki, newslettery i reklamę POS we wszystkich sklepach Aldi.
Po stronie Aldi za szerokozasięgowe dotarcie do klienta odpowiada Katarzyna Wojnar, kierownik działu komunikacji wielokanałowej.
Kreację kampanii przygotowała agencja marketingu zintegrowanego SMOLAR. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Carat (OOH i Radio) oraz Iprospect (online).
Dołącz do dyskusji: Aldi z pierwszą w historii loterią dla klientów