MediaCom wygrał przetarg na globalną obsługę Akzo Nobel
Firma Akzo Nobel, właściciel m.in. marki farb Dulux, rozstrzygnęła przetarg na globalną obsługę jej budżetu mediowego. Powierzyła to zlecenie agencji MediaCom.

Przetarg trwał od pięciu miesięcy. Firma nie podała liczby i nazw jego uczestników. Obejmował on w głównej mierze największe rynki, na których działa firma, m.in. Chiny, Wielką Brytanię, Indonezję i Indie. Z szacunków wynika, że marketer wydaje globalnie na reklamy ok. 60 mln funtów rocznie.
AkzoNobel zdecydował się powierzyć globalny budżet mediowy agencji MediaCom. Pracowała już ona dla marketera w zakresie planowania i zakupu mediów, m.in. w Wielkiej Brytanii i na większości rynków regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Teraz agencja rozszerza współpracę o Argentynę, region MENA i RPA.
W Polsce media do kampanii markek Akzo Nobel planuje i kupuje MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: MediaCom wygrał przetarg na globalną obsługę Akzo Nobel