Agora: trzykrotny wzrost wpływów z internetu za 2 lata
Agora planuje, że za dwa lata jej wpływy z internetu wzrosną trzykrotnie.
Poinformowała spółka we wtorek w prezentacji do wyników za 2006 rok.
- W zeszłym roku podjęliśmy wysiłek rozbudowy naszej oferty internetowej. W efekcie zasięg naszych serwisów oraz ich społeczności rosły. W ciągu następnych dwóch lat chcemy wejść do trójki liderów polskiego internetu pod względem zasięgu i wpływów - powiedziała GW szefowa Agory, Wanda Rapaczyńska. Oznacza to, że za dwa lata wpływy spółki z działalności internetowej mają wzrosnąć trzykrotnie.
Według listopadowego badania, zasięg portalu Gazeta.pl wśród polskich internautów wyniósł ok. 38 proc. Liczba użytkowników osiągnęła poziom ok. 5 mln osób, co oznacza wzrost o 41 proc. w porównaniu do poprzedniego roku.
Od października do grudnia 2006 r. pion internet osiągnął dodatni wynik na poziomie EBITDA, a wpływy z reklam zwiększyły się w porównaniu do ubiegłego roku o niemal 27 proc. (bez uwzględnienia wpływów z ogłoszeń).
Dołącz do dyskusji: Agora: trzykrotny wzrost wpływów z internetu za 2 lata