Agora będzie sprzedawać reklamy w Skypie
Agora rozpoczyna współpracę ze Skype’em, w ramach której klienci działu sprzedaży Gazeta.pl będą mogli skorzystać z oferty reklamowej tego komunikatora.
Agora zyskała wyłączność w Polsce na sprzedawanie reklam w Skypie. W firmie zajmować się tym będzie dział handlowy Gazeta.pl. Oferta reklamowa Skype’a obejmuje m.in. formaty rich media.
- Partnerstwo ze Skype’em to kolejny element naszej oferty premium, którą tworzymy z myślą o efektywności. Reklamodawcom będziemy proponować model sprzyjający skutecznemu dotarciu z przekazem, oparty na rozwiązaniu „jeden reklamodawca - jeden dzień” - opisuje Bartosz Wysocki, dyrektor sprzedaży w grupie Gazeta.pl.
Agora nie informuje, na jak długo planowana jest ta współpraca. Pierwszym klientem Gazeta.pl, który w ramach tej oferty zamieści swoją reklamę na Skypie, będzie Samsung.
Z komunikatora Skype korzysta miesięcznie mniej więcej 4 mln polskich internautów. W listopadzie ub.r. było to dokładnie 4,14 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegółowe wyniki).
Dołącz do dyskusji: Agora będzie sprzedawać reklamy w Skypie