Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr w reklamach Nice to Fit You
Wystartowała kampania digitalowa marki cateringu dietetycznego Nice To Fit You "można? można!". Kreację przygotowała agencja H2O Creative.

Kampania "można? można!". oparta jest na serii pięciu spotów w konwencji miniserialu, w którym występują aktorka Agnieszka Więdłocha i aktor Maciej Stuhr. Potrwa do okresu świątecznego w grudniu.
W każdej z historii gwiazdy odgrywają scenki bazujące na prawdziwych sytuacjach z życia użytkowników różnych diet pudełkowych. Poruszają realne problemy, do których proponowane są konkretne rozwiązania Nice To Fit You.
- To pierwsza tak duża i intensywna kampania naszej marki. Platforma komunikacyjna "można? można!" kierowana jest to nowych klientów, oczekujących od swojego cateringu dietetycznego "czegoś więcej". Chcemy również, aby o jakości naszych usług i samego produktu dowiedziały się wszystkie osoby korzystające z diet pudełkowych - mówi Rafał Bartoszewicz, dyrektor marketingu i sprzedaży Nice To Fit You.
Szeroko zakrojona kampania emitowana jest w na kluczowych portalach, w social mediach, na display'ach, YT, VoD, www oraz w e-mail marketingu
Za strategię marki, strategię komunikacji, re-design identyfikacji korporacyjnej, ideę kreatywną, KV, produkcję spotów i cały core do kampanii digitalowej odpowiada agencja H2O Creative. Agencja obsługuje również social media Nice To Fit You. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Republic, za działania PR agencja iPublicity. Spoty wyreżyserował Michał Radziejewski.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Więdłocha i Maciej Stuhr w reklamach Nice to Fit You