Agnieszka Gosiewska odchodzi z Nielsena. Lucyna Koba pokieruje polskim oddziałem
Agnieszka Gosiewska, managing director Nielsen Media w Polsce, po 16 latach pracy odchodzi z firmy. Zarządzanie polskim oddziałem spółki badającej widownię telewizji przejmie Lucyna Koba - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Zmiany są efektem zmian w globalnych strukturach Nielsena. W czwartek poinformowano o nich klientów firmy w Polsce.
- Zdecydowałam się podjąć taką decyzję - mówi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Gosiewska o odejściu z Nielsena. - Wierzę, że dzisiejszy rynek mediów, sprzedaży, technologii, reklamy, ma wiele do zaoferowania. W Nielsenie wraz z zespołem zrobiliśmy kilka świetnych projektów, które wyniosły rynek badań na wyższy poziom. To dla mnie najlepszy czas w zawodowym życiu na poszukiwanie nowych wyzwań - dodaje.
Dalszych planów zawodowych nie ujawnia.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Agnieszka Gosiewska kierowała Nielsenem od 2019 r. Wcześniej, przez dwa lata odpowiadała za rozwój projektów strategicznych i za zespoły client service jako new projects leader. Z firmą związana była przez 16 lat. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej.
Lucyna Koba koordynatorem polskiego rynku
Lucyna Koba w Nielsenie pracuje od 2022 r. jako client service director. Wcześniej była senior business development managerem w firmie marketingowo-technologicznej RTB House. Pracowała też w Gemiusie jako business development director i przez wiele lat w domu mediowym MullenLowe MediaHub, m.in. jako head of client succes.
Firma AGB Nielsen Media Research prowadzi badania oglądalności telewizji w Polsce. Z jej danych korzystają stacje telewizyjne, domy mediowe i reklamodawcy. Spółka w ub.r. zwiększyła przychody o 22,3 proc. i osiągnęła 552,9 tys. zł zysku netto.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Gosiewska odchodzi z Nielsena. Lucyna Koba pokieruje polskim oddziałem
Wpuściły Gemiusa na swój teren. Gratulacje!