Agencja Tigers rozpoczęłą współpracę z Totalizatorem Sportowym
Agencja digitalowa Tigers została wybrana jako jedna z kilku przez Totalizator Sportowy do obsługi w zakresie usług digital marketingu.
Agencja Tigers w ramach współpracy projektowej dostarcza realizacje graficzne do promocji najbardziej znanej i flagowej gry Totalizatora Sportowego, Lotto, w komunikacji digitalowej. Po stronie agencji współpracę koordynuje Dorota Woźniczka, senior social media specialist, a kreacje graficzne i wizję kreatywną projektuje Paweł Wasilewski, senior graphic designer.
Totalizator wybrał agencję Tigers w przetargu, który trwał od wielu miesięcy. Biuro prasowe spółki nie odpowiedziało nam ile i jakie agencje zostały jeszcze przez nią wybrane do obsługi w zakresie digital marketingu.
Pod koniec marca Totalizator zakończył przetarg na obsługę reklamową. Do współpracy spółka wybrała sześć agencji, w tym m.in. Leo Burnett Warszawa, Apella, Fat Baby, Havas Creative Group, oS3 i Red8.
Umowę z nimi podpisano wówczas na rok.
Dołącz do dyskusji: Agencja Tigers rozpoczęłą współpracę z Totalizatorem Sportowym