Agencja They.pl partnerem TikToka w Polsce
Agencja They.pl podpisała umowę partnerską z aplikacją TikTok w kontekście kampanii reklamowych na rynku Europy Środkowej i Wschodniej.
Agencja They.pl zrealizowała dotychczas wiele kampanii reklamowych na platformie TikTok dla takich klientów jak Lirene czy Panasonic.
- Chcemy wykorzystywać nowe rozwiązania reklamowe, które oferuje platforma, i stawiać na nieco mniej konwencjonalną reklamę. To dlatego stale rozwijamy nasze kompetencje, podążamy za aktualnymi trendami i pokazujemy klientom inne ścieżki dotarcia do konsumentów, w tym wypadku raczej młodych ludzi - mówi Mikołaj Salecki, digital media director w They.pl.
W wersji przeglądarkowejTikTok miał w Polsce w sierpniu br. 1,42 mln odwiedzających i 12,31 mln odsłon (dane Gemius/PBI).
Status partnera reklamowego aplikacji TikTok w Polsce ma także m.in. agencja Cityboard Media.
Dołącz do dyskusji: Agencja They.pl partnerem TikToka w Polsce