Agencja Huta 19 zwiększyła wpływy, nie wypłaci dywidendy
Agencja kreatywna Huta 19 im. Joachima Fersengelda w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 4,1 proc. do 10,04 mln zł i 444,4 tys. zł zysku netto, który w całości zasili jej kapitał zapasowy.
W ostatnich miesiącach Huta 19 im. Joachima Fersengelda pracowała m.in. dla marek piwa Żubr (także przy ostatniej kampanii, pod hasłem „Żubr przegania żywiec”), Tyskie (m.in. przy nowej akcji z udziałem Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego) i Kozel (m.in. przy kampanii z Czesławem Mozilem), Lisek oraz Nest Banku (jego nowa kampania pokazuje przedsiębiorców jako superbohaterów).
Koszty operacyjne Huty 19 w ub.r. sięgnęły 9,43 mln zł, po wzroście rok do roku o 5,5 proc. Najmocniej wzrosły nakłady na wynagrodzenia - z 2,47 do 2,98 mln zł. Na koniec ub.r. w agencji było siedmiu pracowników etatowych.
Wydatki na usługi obce zwiększyły się z 5,57 do 5,85 mln zł, a na zużycie materiałów i energii - ze 134,5 do 220,1 tys. zł. Natomiast pozostałe koszty rodzajowe poszły w dół z 521,5 do 216,7 tys. zł, a pozostałe koszty operacyjne - z 83,1 do 29,8 tys. zł.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Na poziomie sprzedażowym zysk agencji zmalał z 713 do 609,6 tys. zł, na operacyjnym - z 637,1 do 585,5 tys. zł, a zysk netto - z 491,8 do 444,4 tys. zł.
Po 29,6 proc. udziałów firmy mają Piotr Jabłoński, Mateusz Żdanko i Dariusz Rzontkowski, a 11,2 proc. należy do Artura Pluty. Wspólnicy zeszłoroczny zysk netto postanowili przeznaczyć na jej kapitał zapasowy.
Dołącz do dyskusji: Agencja Huta 19 zwiększyła wpływy, nie wypłaci dywidendy