Agencja Brave z 60 proc. wzrostem przychodów w 2018 roku
Nieustanne poszukiwanie nowych i kreatywnych rozwiązań oraz kompleksowe podejście do potrzeb klientów agencji Brave zaowocowały w zeszłym roku prawie 100 zrealizowanymi projektami i ponad 15,8 mln zł przychodu. Agencja pozyskała aż 11 nowych klientów, jednocześnie utrzymując wszystkich dotychczasowych.
Brave w ciągu 4 lat działalności zrealizowała projekty dla ponad 60 klientów i dla większości z nich stała się partnerem na lata. Tylko w ubiegłym roku w wyniku wygranych przetargów agencja pozyskała aż 11 nowych klientów – realizacje swoich imprez powierzyli Brave między innymi: PepsiCo, Estée Lauder, E&Y i Philip Morris International (IQOS). Agencja zrealizowała również swój pierwszy duży, zagraniczny event w Niemczech.
4 rozbudowane akcje roadshow i prawie 100 projektów złożyły się na przeszło 365 dni eventowych, między innymi dla takich klientów jak: Warta, Roche, Samsung, Lay’s, Heineken i Desperados. Największym wyzwaniem, z jakim zmierzyła się ekipa Brave w zeszłym roku było powtórzenie sukcesu H&M Dworzec.
Ciekawe pomysły na lineup, zmieniona lokalizacja i spektakularna festiwalowa scenografia przełożyły się na doskonały wynik: każdy koncert zeszłorocznego H&M Loves Music został wyprzedany, a uczestnicy festiwalu chętnie i obszernie dzielili się swoimi emocjami w mediach społecznościowych.
Po raz pierwszy agencja pracowała dla marki Netflix przygotowując polską premierę serialu „Altered Carbon” – w tymczasowym pawilonie promującym serial wiernie odwzorowano jego futurystyczną scenografię, bazując na klatkach filmowych.
Kreatywność, innowacyjność i jakość na najwyższym poziomie zostały nagrodzone dwiema statuetkami MP Power Awards oraz nominacjami do KTR. BRAVE ponownie znalazła się w czołówce rankingu „Media i Marketing” najlepszych agencji eventowych, a SAR docenił jej dyrektora zarządzającego Michała Atlasa, zapraszając go do jury prestiżowego konkursu Effie Awards. Od stycznia Michał Atlas dołączył także do zarządu Klubu Agencji Eventowych przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.
Warto podkreślić, że Brave angażuje się również w działania pro-bono: agencja zrealizowała kilka eventów charytatywnych, w tym galę podsumowującą „Projekt Pomagam” dla Fundacji „Mam Marzenie”.
Tak minione 12 miesięcy podsumowuje dyrektor zarządzający, Tomasz Dworak: - Za nami udany rok. Mamy stabilny i zgrany zespół, dzięki któremu ciągle pozyskujemy nowych klientów, nie tracąc tych, których obsługujemy od lat. Nasze motto na 2019 rok pozostaje tym samym bez zmian: WE DO BIG!
Dołącz do dyskusji: Agencja Brave z 60 proc. wzrostem przychodów w 2018 roku