Adam Jankowski: z PZU na szefa marketingu internetowego w IKEA
Adam Jankowski objął stanowisko head of digital marketing w Grupie IKEA w Polsce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował m.in. w PZU, P4 i T-Mobile.
Jankowski do IKEA Group przeszedł z firmy ubezpieczeniowej PZU, gdzie pracował od jesieni ub.r. Jako e-marketing unit manager odpowiadał tam m.in. za rozwój performance marketingu oraz nową strategię działań internetowych.
Wcześniej pracował w P4 (operatorze sieci Play) jako user experience expert. Był też związany przez ponad sześć lat z T-Mobile Polska. Był tam m.in. e-communication unit managerem & e-business coordinatorem.
Pracował również w agencjach reklamowych. Był m.in. e-marketing managerem w Euro RSCG Marketing House i e-marketing & business development managerem w TBWA Communication Group.
Dołącz do dyskusji: Adam Jankowski: z PZU na szefa marketingu internetowego w IKEA
Od jesieni już się znudził? Premię ucięli?? Co on zrobił przez ten niecały rok? Dziwi mnie kto go do tej IKEi zwerbował.