„#4Fathers” - reklama Mercedesa dla ojców inspirowana filmami przygodowymi (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania marki Mercedes-Benz skierowana do ojców pod hasłem „#4Fathers”.
Kampania realizowana jest głównie w internecie i będzie wspierana przez dealerskie akcje eventowe. Jej ideą i celem jest zachęcenie ojców, by wybrali się z dziećmi w podróż Mercedesem i przeżyli niezapomnianą przygodę. Film ma podkreślać niezawodność i bezpieczeństwo samochodów, a także ich funkcjonalność i wszechstronne zastosowanie rodzinne.
Zdjęcia do reklamy były kręcone w Karkonoszach.
- Inspiracją były filmy przygodowe, które lubią zarówno dzieci jak i dorośli: Goonies, Super 8, Stranger Things. Chcieliśmy opowiedzieć tę historię oczami dzieci, które wycieczkę w góry zamieniają w magiczną wyprawę w poszukiwaniu skarbu i mitycznego stwora - mówi Julia Rogowska, reżyser spotu.
Za realizację działań odpowiedzialne są: agencja BBDO Warszawa, Papaya Films i Televisor. Reżyserem projektu jest Julia Rogowska, a za zdjęcia odpowiada Filip Załuska.
Dołącz do dyskusji: „#4Fathers” - reklama Mercedesa dla ojców inspirowana filmami przygodowymi (wideo)