SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

412,4 mld USD na reklamę i marketing

W bieżącym roku wydatki na reklamę i marketing w USA wyniosą 412,4miliarda dolarów.

W porównaniu z rokiem 2007 oznacza to wzrost o 3,9 procenta.Tymczasem rok wcześniej nakłady te zwiększyły się o 5,8 procenta.Ze wspomnianej kwoty 249,1 miliarda dolarów ma zostaćprzeznaczonych na reklamę - informuje serwis MediaPostPublications, powołując się na raport firmy Outsell.

Raport, przy którego opracowywaniu firma Outsell pytała 1088amerykańskich reklamodawców o ich tegoroczne plany odnośniewydatków, obejmuje pięć najważniejszych rodzajów mediów: internet,prasę, wydarzenia, telewizję/radio oraz inne.

W bieżącym roku firmy zamierzają wydać 61,8 procenta budżetówprzeznaczonych na reklamę i marketing w internecie, na własnewitryny. Internet ma być zresztą najszybciej rozwijającym sięmedium, w przypadku którego wydatki zwiększą się o 12,3 procenta,do poziomu 105,3 miliarda dolarów.

Dzięki temu internet po raz pierwszy pokona pod tym względemsegment telewizji, radia i filmów, gdzie nakłady na reklamę imarketing mają wynieść 98,5 miliarda dolarów. Jednocześnie zraportu Outsell wynika, że znaczącą część wydatków wciąż będąpochłaniać tradycyjne media. Przykładowo prasa ma stanowić 35,5procenta (147 mld USD) tych nakładów.

54 procent pytanych reklamodawców zamierza także rozdzielićswoje budżety reklamowo-marketingowe na co najmniej trzy zewspomnianych rodzajów mediów.

źródło: MediaPost Publications

  • Więcej informacji:
  • USA

Dołącz do dyskusji: 412,4 mld USD na reklamę i marketing

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl