3M z digitalową kampanią „Bo każda historia potrzebuje dobrego wykończenia”
Marka produktów przemysłowych 3M Scotch-Brite wystartowała z pierwszą w Polsce internetową kampanią reklamową „Bo każda historia potrzebuje dobrego wykończenia”. Przygotowano ją we współpracy z VMLY&R.
Spot reklamowy prezentuje, w jaki sposób wykorzystuje się materiały ścierne Scotch-Brite do nadania drugiej młodości starej, zapomnianej awionetce. Za pomocą takich produktów jak arkusz włókninowy, szczotka kompozytowa, dysk roloc, pas ścierny oraz ściernica do wykańczania i gratowania specjaliści odnawiają kolejne części samolotu.
Kampania jest realizowana równocześnie w Polsce, Francji oraz Rosji. Obejmuje m.in. YouTube oraz aktywności SEO/SEM.
Akcja powstała we współpracy z agencją VMLY&R.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: 3M z digitalową kampanią „Bo każda historia potrzebuje dobrego wykończenia”