38 Group uruchamia nową agencję Magna Talenta
38 Group uruchomiła nową agencję Magna Talenta, która powstała z połączenia kompetencji 38 Content Communication i Top Personal Branding.
Magna Talenta ma specjalizować się zarządzaniem reputacją, budowaniem wizerunku ekspertów w mediach, działaniami social sellingowymi i employer brandingowymi. Na jej czele stanął Piotr Grządziel.
38 Group tworzą także 38 Content Communication (wcześniej 38PR & Content Communication), Quanta Media i BrandTime.
Magna Talenta zajmuje się profesjonalnymi działaniami personal branding, głównie na LinkedIn, a także aktywnościami social sellingowymi i employer brandingowymi. Swoimi usługami i kompetencjami agencja uzupełnia zakres działań, które do tej pory nie były realizowane przez 38 Content Communication.
- Marka osobista eksperta to dziś jeden z kluczowych sposobów budowania przewagi konkurencyjnej w biznesie. Jeszcze nigdy tak wielu z nas nie miało tylu możliwości, by zainspirować tak wielu. Sprawni liderzy w swoich branżach wiedzą, jak skorzystać z multilokacji – czyli obecności w różnych miejscach w mediach cyfrowych i społecznościowych w tym samym czasie. Chcemy mieć większy wpływ na rynek, wsparcie sprzedaży albo lepsze rekrutacje? We wszystkich tych obszarach potrzebna jest dzisiaj marka osobista eksperta i jego większa widoczność – opisuje Piotr Grządziel, szef Magna Talenta.
- Marki osobiste ekspertów budujemy zawsze w oparciu o ich talenty – stąd nazwa nowej agencji. Reszta sukcesu to większa widoczność. Dziś, gdy zalewa nas fala fake news’ów i pseudo ekspertów z 3-miesięcznym doświadczeniem potrzebujemy wiarygodności. Dlatego w naszych strategiach stawiamy na wciąż unikalne połączenie działań PR z przemyślaną aktywnością w mediach społecznościowych - dodaje.
Dołącz do dyskusji: 38 Group uruchamia nową agencję Magna Talenta