Jarosław Czujak dyrektorem zarządzającym BrandTime
Z początkiem kwietnia Jarosław Czujak objął stanowisko dyrektora zarządzającego domu kreatywnego contentu BrandTime, wchodzącego w skład 38Group.
Czujak odpowiadać będzie za budowanie strategii contentowych dla klientów i zarządzanie współpracą z mediami, zespołami produkcyjnymi oraz domami mediowymi.
- Wiemy jak efektywnie osiągnąć wyznaczone cele działań mediowych. Mamy także świadomość, że każdy projekt pojawiający się w głowie klienta, da się zrealizować. Nie istnieją dla nas kampanie niemożliwe, a odpowiednio dobrane narzędzia gwarantują pojawienie się produktu w idealnym miejscu i o doskonałej porze. Kampanie telewizyjne, lokowanie produktów, działania niestandardowe - to wszystko to tylko ułamek tego co robimy jako BrandTime - mówi Jarosław Czujak.
Od 2019 roku jest dyrektorem rozwoju sprzedaży w 38 Group (obejmującej agencje 38Content Communication, Brandtime i Quanta Media).
Doświadczenie zawodowe przed dołączeniem do BrandTime Jarosław Czujak zdobywał, pracując w Deloitte Audyt. Odpowiadał tam za dział audytu mediów w Polsce i CEE. Wcześniej przez 11 lat był związany z Grupą TVN, m.in. jako zastępca dyrektora działu sprzedaży odpowiadał za rozwój sprzedaży specjalnej, produkcję programów, lokowanie produktów oraz eventy.
BrandTime zajmuje się każdym projektem od stworzenia koncepcji, opracowania pomysłu, przygotowania kanałów komunikacji, poprzez proces produkcyjny, emisje, aż po raport końcowy.
Dołącz do dyskusji: Jarosław Czujak dyrektorem zarządzającym BrandTime