3,7 mln zł za promocję Poznania w trakcie IMPACT
Blisko 3,7 mln zł netto zapłacą władze Poznania Fundacji Impact za promocję miasta w ramach wydarzenia IMPACT do 2026 roku - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
fot. Shutterstock.com

Zawarta z Fundacją Impact umowa dotyczy promocji wizerunku Poznania w ramach wydarzeń IMPACT w latach 2024, 2025 i 2026.
W jej ramach Poznań otrzymuje tytuł Gospodarza IMPACT, logo miasta będzie umieszczone w miejscu wydarzenia, miasto otrzyma też specjalne strefy promocyjne. Ponadto Poznań będzie promowany w mediach społecznościowych Fundacji Impact, w jej newsletterze, na stronie internetowej.
Dodatkowo podczas wydarzenia przedstawiciele władz miasta wezmą udział w w debatach, prelekcjach itp.
Poznań za te działania zapłaci Fundacji Impact 3,66 mln zł netto (bez VAT).
Marketing miejsca
Dołącz do dyskusji: 3,7 mln zł za promocję Poznania w trakcie IMPACT