Naukowiec punktuje tekst na Onecie za zmyślone przez AI źródła. Tekst znika, portal wyjaśnia
Legimi ze zmianami po audycie. Nie będzie dodatkowych kosztów
Wyborcza idzie śladem Gazeta.pl. Wielkie badanie wśród czytelników
Co z tantiemami ze streamingu? „Negocjacje są w toku”
Znamy wykonawców koncertu „Premiery” tegorocznego festiwalu w Opolu
Prezydent ogłasza żałobę narodową w dzień pogrzebu papieża Franciszka. Koncert w TVP przełożony
Szybka decyzja TVP. Już dziś pokaże film z aktorami z zespołem Downa
Co pokażą „kanały widmo” Polsatu po odkodowaniu?
"U dziennikarzy nie zauważa się wypalenia, dopóki nagle nie znikną na długie L4"
Publicysta „Do Rzeczy” opowiedział o swojej niepełnosprawności. „Jestem w takim zawieszeniu”
Ten tygodnik to rynkowy fenomen. "Tam każdy znajdzie coś dla siebie"
Gigantyczny mural powstał na magazynie Tymbarku
Oto marki, które najmocniej docierają do silversów
Małysz i Hołowczyc wracają w nowej reklamie Tyskiego
Alior Bank wzmacnia kampanię konta indywidualnego
Krajowy Instytut Mediów zwolnił większość pracowników. „Patrzę na to z bólem serca”
Ruszyły konkursy KRRiT na emisję w czterech miastach
Polskie Radio ruszyło z podcastem o UFO. Partnerem jest Netflix
Nadawcy publiczni dostaną ponad 120 mln zł z abonamentu
Po co urzędowi pracy konto na LinkedIn? "Odczarować stereotypowe myślenie"
Publicis Groupe ze wzrostem. To efekt pozyskania dużych klientów
Wpisy ministry na Instagramie promowane przez resort. „Nie mam z tego żadnej prywatnej korzyści”
Rzecznicy województw łączą siły
Kolejny sondaż wyborczy po debatach: Trzaskowski i Mentzen z dużymi spadkami
Co ludzie myślą o AI? Jest raport Uniwersytetu Stanforda
Poczta Polska chce badać, co o niej piszą w sieci
Kto wygra wybory prezydenckie? Nowy projekt badawczy
Twoje wpisy z Facebooka i Instagrama posłużą do ćwiczenia AI. Chyba że się nie zgodzisz
Polskie przepisy o sztucznej inteligencji coraz bliżej. Wiceminister podaje termin
Cła Trumpa podwyższą inflację? Na giełdzie ucierpiały także big techy
Marka Peugeot ma nowego dyrektora w Polsce
Platforma sprzedaje szkolenia o inwestowaniu. Zarzuty także dla jej promotorów
Wiceprezes CCC przechodzi do spółki zależnej. Zajmie się e-commerce
Rafał Brzoska nie chce być Muskiem polskiej polityki. Zapowiada, kiedy pożegna się z deregulacją
Zmarł papież Franciszek. Polskie media szybko reagują
Należąca do koncernu General Motors marka samochodów Chevrolet ogłosiła przetarg na swój paneuropejski budżet reklamowy.
Między 2007 a 2010 rokiem wydatki na reklamę telewizyjną na rynku brytyjskim zmniejszą się aż o 30 procent.
Od 27 listopada Brytyjczycy będą mieli możliwość oglądania wszystkich kanałów telewizji BBC na żywo przez internet.
W Europie Zachodniej więcej osób wykorzystuje swoje telefony komórkowe do robienia zdjęć niż wysyłania wiadomości tekstowych.
Canon wybrał trzy agencje, które powalczą o warty 50 milionów funtów medialny budżet firmy w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
Agencja reklamowa Wieden & Kennedy wygrała przetarg na obsługę wartego 100 milionów funtów globalnego budżetu reklamowego telefonów firmy Nokia z serii N.
Dell przedłużył do 2011 roku europejską umowę z zajmującą się marketingiem internetowym firmą TradeDoubler.
Droga5 będzie agencją wiodącą obsługującą warty 100 milionów dolarów globalny budżet reklamowy i marketingowy firmy Puma.
Firma FremantleMedia będzie produkować programy na wyłączność dla internetowego serwisu wideo YouTube.
Zawodowa liga koszykówki NBA (National Basketball Association) uruchomiła nowy serwis subskrypcyjny, oferujący europejskim fanom rozgrywek dostęp do bezpośrednich relacji z meczów na stronie NBA.com.
Zapisz się do newslettera