Paradoks Interii. Naczelny o walce o TOP1, przeklikach na stronę główną i patologiach [WYWIAD]
Rok 2025 będzie przełomowy w relacji wydawcy-big techy. Nikt nie chce powiedzieć głośno paru rzeczy
Ten raport to złe wieści dla mediów. Młodzi ludzie się od nich odwracają
TikTok usunął prawie 150 mln filmów
Rusza sprzedaż TVN. Szefowa uspokaja pracowników
Redakcje zamiast ośrodków regionalnych TVP? RMN poprosi o wyjaśnienia
Zmiany w programie newsowym TV Puls. Poprowadzi go była gwiazda TVP
TVP dostała kolejne pieniądze z budżetu państwa
Nowa struktura i awanse w redakcji „Vogue Polska”
Z Polski masowo znikają księgarnie. Prezeska apeluje o regulację rynku
Koniec ery Agnieszki Wiśniewskiej. "Krytyka Polityczna" szuka naczelnego
Amerykanie wychodzą z mediów Axel Springer. Zostaną im ogłoszenia
Agencja wygrała stworzony przez siebie ranking. Teraz zabiera głos
W PGE nowa kierowniczka social mediów i online
Znany szef kuchni reklamuje Sokołów. "Smak zaczyna się od mięsa"
SharkNinja z pierwszą kampanią tv w Polsce
Polskie Radio wypłaca pracownikom dodatek na Święta
Debata KRRiT o zmianie władzy w TVP. "Zniknęły bezcenne archiwa"
Audycja popularnego zespołu zniknęła z Radia 357
Małgorzata Stanowska partnerką zarządzającą SEC Newgate CEE
Bank Gospodarstwa Krajowego ma nową rzeczniczkę prasową. Przeszła z firmy Wonga
Winna tradycja. Procenty to najgorsze prezenty (nie tylko dla dziennikarzy)
Elon Musk zamiesza w brytyjskiej polityce? Ma wesprzeć przeciwnika UE
15 pytań o Wirtualnych Mediach. Powiedz, co o nas sądzisz [ANKIETA]
Tej nacji wyjątkowo nie znosimy. Nowy raport o sympatiach Polaków
Allegro i Nike na czele, Lidl poza top 10 sklepów w Polsce
W nowym sondażu Konfederacja z dużą przewagą nad Trzecią Drogą
Asap&Asap tworzy dział AI
Wyszukiwarka ChataGPT dostępna dla wszystkich
Właściciel Facebooka z kolejną grzywną. Popularna opcja okazała się furtką dla hakerów
Temu najczęściej pobieraną aplikacją z App Store w Polsce
Podatki rozliczymy w aplikacji mobilnej. Nowy pomysł ministerstwa
Biedronka zapowiada podwyżkę. Ile zarobią kasjerzy i magazynierzy?
Święta w e-koszyku zakupowym. Co i jak kupują Polacy?
Solorz nie traci nadziei na elektrownię jądrową. „Jesteśmy otwarci i elastyczni”
Kuba Wojewódzki na scenie, znów zyski na koncie. Tyle zarabia teatr Michała Żebrowskiego
Powstaje kolejny spin-off „Teorii wielkiego podrywu”. Znamy szczegóły
Jakie są szanse na drugi sezon „Pingwina” od Maxa?
Należąca do koncernu General Motors marka samochodów Chevrolet ogłosiła przetarg na swój paneuropejski budżet reklamowy.
Między 2007 a 2010 rokiem wydatki na reklamę telewizyjną na rynku brytyjskim zmniejszą się aż o 30 procent.
Od 27 listopada Brytyjczycy będą mieli możliwość oglądania wszystkich kanałów telewizji BBC na żywo przez internet.
W Europie Zachodniej więcej osób wykorzystuje swoje telefony komórkowe do robienia zdjęć niż wysyłania wiadomości tekstowych.
Canon wybrał trzy agencje, które powalczą o warty 50 milionów funtów medialny budżet firmy w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
Agencja reklamowa Wieden & Kennedy wygrała przetarg na obsługę wartego 100 milionów funtów globalnego budżetu reklamowego telefonów firmy Nokia z serii N.
Dell przedłużył do 2011 roku europejską umowę z zajmującą się marketingiem internetowym firmą TradeDoubler.
Droga5 będzie agencją wiodącą obsługującą warty 100 milionów dolarów globalny budżet reklamowy i marketingowy firmy Puma.
Firma FremantleMedia będzie produkować programy na wyłączność dla internetowego serwisu wideo YouTube.
Zawodowa liga koszykówki NBA (National Basketball Association) uruchomiła nowy serwis subskrypcyjny, oferujący europejskim fanom rozgrywek dostęp do bezpośrednich relacji z meczów na stronie NBA.com.
Zapisz się do newslettera