Zysk netto spółki Multimedia Polska spadł o 38 proc.
Sieć kablowa Multimedia Polska po trzech kwartałach br. zanotowała wzrost przychodów o 3 proc. Jednak zysk netto operatora zmalał aż o 38 proc.
Z raportu finansowego spółki wynika, że w pierwszych trzech kwartałach br. przychody wyniosły 523,7 mln zł, czyli o 3 proc. więcej niż rok wcześniej. Blisko połowę przychodów, tj. 49,7 proc., stanowiły wpływy ze sprzedaży usług telewizyjnych, a ponad 30 proc. ze sprzedaży internetu. Udział przychodów z usług głosowych wynosił 16,7 proc. Przychód na abonenta w ujęciu miesięcznym (ARPU) wyniósł po dziewięciu miesiącach br. 67,8 zł.
Skorygowany zysk EBITDA w okresie od stycznia do września br. wzrósł o 3 proc. do 266,1 mln zł. Natomiast zysk netto zmalał aż o 38 proc. i wyniósł tylko 22,8 mln zł. Spółka podała w komunikacie, że wyniki obarczone są wpływem zdarzeń jednorazowych związanych z restrukturyzacją zadłużenia oraz programem opcji pracowniczych. Łączne koszty jednorazowe z tych dwóch tytułów poniesione w pierwszych trzech kwartałach br. wyniosły ponad 40 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Zysk netto spółki Multimedia Polska spadł o 38 proc.