SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Związek Firm Public Relations w Związku Stowarzyszeń Rada Reklam

Związek Firm Public Relations przystąpił do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy na prawach członka zwyczajnego.

Decyzja wynika z przyjętej polityki spójności ZFPR, która zakłada promowanie profesjonalnych standardów public relations we wszystkich środowiskach związanych z branżą PR, podała organizacja w komunikacie. Zarząd pojął decyzję, uwzględniając głos Walnego Zgromadzenia Członków z 27 lutego tego roku. ZFPR przystępuje do Rady Reklamy na prawach członka zwyczajnego.

- Jako organizacja reprezentująca profesjonalną praktykę public relations poszukiwaliśmy możliwości jeszcze większego zbliżenia ze środowiskiem naszych klientów i z szerzej pojmowaną branżą komunikacji marketingowej. Rada Reklamy otwiera przed nami taką perspektywę. Liczymy na szczery i otwarty dialog na temat kształtowania etycznych standardów i reguł fair play w naszych wzajemnych relacjach - mówi Adam Jarosz, prezes ZFPR.

Związek Firm Public Relations powstał w styczniu 2001 roku, zrzesza ponad 30 agencji świadczących usługi komunikacyjne.

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy liczy obecnie 26 członków. Dziewięciu członków zwyczajnych: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA), Związek Pracodawców Prywatnych Mediów, Polska Federacja Producentów Żywności, Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Stowarzyszenie Polskich Producentów Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych Polbisco, Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków Czystości, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego.

Siedemnastu członków to firmy i korporacje międzynarodowe, Procter and Gamble DS Polska, Nestle Polska, Carlsberg Polska, Grupa Żywiec, Kompania Piwowarska, Unilever Polska, PepsiCo Poland, Mars Polska, Mondelez International, Ferrero Polska, Provident, L’Oreal Polska, Coca Cola Polska, Communication Unlimited, Havas Media, MSL Group, TVN Discovery.

Dołącz do dyskusji: Związek Firm Public Relations w Związku Stowarzyszeń Rada Reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl