SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

101 nagród w konkursie Złote Spinacze 2024. Dyrektorka z Grupy Żywiec Gwiazdą PR

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations wręczono łącznie 101 nagród. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication. Po raz pierwszy przyznano Kryształowy Spinacz za wzorcowe praktyki przetargowe klienta – trafił do firmy Unilever. Tytułem Gwiazdy PR uhonorowano Magdalenę Brzezińską, która odpowiada za komunikację Grupy Żywiec. 

Magdalena Brzezińska, corporate affairs director w Grupie Żywiec Magdalena Brzezińska, corporate affairs director w Grupie Żywiec

O nominacjach i przyznanych poszczególnym projektom nagrodach zdecydowało 130-osobowe jury, obradujące w ośmiu grupach jurorskich, którym przewodniczyła Anna Cywińska, dyrektor działu korporacyjnego i komunikacji, Grupa spółek Danone w Polsce oraz prezes Fundacji Nutricia. 

Jury przyznało łącznie 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy.

Tytanowy Spinacz dla 38 Content Communication. Nowa nagroda w konkursie

Na podstawie przygotowanego przez organizatora rankingu podmiotów nagrodzonych w tej edycji konkursu, Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” otrzymała agencja 38 Content Communication. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się agencja K+ Group, zaś trzecia była agencja Linkleaders.

Zarząd ZFPR po raz czwarty przyznał nagrodę dla osoby szczególnie zasłużonej w branży public relations – Gwiazdę PR. Wyróżniona nią została w tym roku została Magdalena Brzezińska, corporate affairs director w Grupie Żywiec, która z branżą public relations związana jest od ponad 20 lat. Brzezińska jest także członkinią Klubu Dyrektorek i Dyrektorów PR.

W tym roku po raz pierwszy przyznano także Kryształowy Spinacz – nagrodę dla klienta, który w ostatnim roku przeprowadził przetarg na usługi PR zgodnie z najwyższymi standardami branżowymi promowanymi w ramach kampanii ZFPR – „Partnerski Przetarg”. Wyróżnienie otrzymała firma Unilever.

Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu Złote Spinacze. 

Złote Spinacze 2024 – lista nagród

Kategorie główne:

PR korporacyjny

SREBRO

Mamy na to dane! Otodom bada mieszkaniowe szczęście Polaków/ Linkleaders, Otodom, Polityka Insight, SWPS Innowacje, IQS

SREBRO

Od antywirusa do eksperta cybersecurity. Rozwój marki ESET / Linkleaders, ESET, DAGMA Bezpieczeństwo IT

BRĄZ

5G Bardziej – promocja nowego standardu sieci od T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska

PR produktu

ZŁOTO

Zrobiliśmy to lepiej: PR-owy sukces Burgera Rywala / Havas PR Warsaw, MAX Premium Burgers

SREBRO

Powrót BELFRA – serialu, który zmienił polską telewizję / Havas PR Warsaw, CANAL+

BRĄZ

„Zawód? Po 50-tce to tylko uczucie” / Agencja Przestrzeń, OLX Polska

Issue management i komunikacja kryzysowa

ZŁOTO

LPP vs HDR: o znikających miliardach i odzyskanym zaufaniu / Lighthouse, LPP

SREBRO

Pomoc poszkodowanym z OC / UNIQA Polska

BRĄZ

"Wchodzę do banku 16:55" - kryzys przekuty w sukces marki / mBank

Advocacy i Public Affairs

ZŁOTO

Ogólnopolski Program Zwalczania Chorób Infekcyjnych / PRCN

BRĄZ

Czas na #tantiemyzinternetu! / SFP-ZAPA, czyli Stowarzyszenie Filmowców Polskich - Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych, Green Light PR

BRĄZ

Gdzie jesteś? Gdy znika dziecko gubi się cała rodzina / 38 Content Communication, Agnieszka i Daniel Dymińscy

Kampania społeczna

ZŁOTO

Nawet Stańczyk z obrazu Matejki znalazł czas na Dzień na U / Fundacja Rak'n'Roll. Wygraj Życie!, Nationale-Nederlanden, Big Picture, Clear 
Communication Group, K+Group

SREBRO

CZEŚĆ CIAŁO! Ciała prawda o dojrzewaniu / Big Picture, Fundacja Cześć Ciało

SREBRO

Żałoba 146 rodzin / K+Group, Fundacja Słonie na Balkonie, DDB Warszawa, OMD Poland, Fuse

PR pro bono

ZŁOTO

Gdzie jesteś? Gdy znika dziecko gubi się cała rodzina / 38 Content Communication, Agnieszka i Daniel Dymińscy

SREBRO

Z dwóch stron muru - działania PR wokół wystawy w POLIN / Saatchi & Saatchi, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, MSL, Prodigious, Zenith, Leo 
Burnett

SREBRO

Żałoba 146 rodzin / K+Group, Fundacja Słonie na Balkonie, DDB Warszawa, OMD Poland, Fuse

BRĄZ

Kampania profrekwencyjna: „To Twój wybór” / OneMulti, Inicjatywa Głos Kobiet

Employee experience i komunikacja wewnętrzna

SREBRO

Prosto, prościej, najprościej :) / ING Bank Śląski, MOSQI.TO

BRĄZ

Pamiętaj o okularach ochronnych / ERBUD, Fundacja Szansa - Jesteśmy Razem

BRĄZ

Etex - Nasz Wspólny Dom / WeCom PR, Verbum, 81/82, Etex Poland

Event komercyjny

SREBRO

Akademia Cyberbezpieczeństwa w Mieście ING / Burson, ING Bank Śląski, GONG

SREBRO

Międzynarodowe Targi Stomatologiczne KRAKDENT/ Targi w Krakowie

BRĄZ

Maraton z Misją od Nationale-Nederlanden / Nationale-Nederlanden, Aponadto

Event społeczny

BRĄZ

Wielka Wyprawa Maluchów dla Dzieci 2024 / Fundacja Stars4Stars, Stowarzyszenie 126Evolution, Nice1 Agency, TTAge

BRĄZ

NATO x GAMING: pierwszy w historii sojuszu turniej gamingowy / Planet Partners, M&C Saatchi London

BRĄZ

Zastygliśmy na Dworcu Centralnym / Fundacja ERBUD

Launch produktu, usługi lub firmy

ZŁOTO

Szwedzki klimat na drodze / White Bits, Volvo Euro-Kas Katowice

SREBRO

EA SPORTS i PROSTO – nowa drużyna wchodzi do gry / monday comms, Electronic Arts

BRĄZ

3x TAK dla PETfura, czyli jak ujarzmić system kaucyjny / Publicis Consultants, Carrefour Polska

ESG, Sustainability i CSR Communications

SREBRO

Fishing For Data / Publicis Worldwide Poland, Havas Poland, Bank BNP Paribas

SREBRO

Kampania społeczna „Dom zaczyna się od serca” / K+Group, Pepco

SREBRO

Akcja Tron – kampania edukacyjna / WCTron, Apollo 360

BRĄZ

Wielki Test Mobilności Miejskiej 2023/ NBS Communications, Arval Service Lease Polska

PR miejsca, miasta lub regionu

ZŁOTO

LODZ600 – 600 obrazów na 600-lecie Łodzi / 38 Content Communication, Centrum handlowo-rozrywkowe Manufaktura w Łodzi

SREBRO

Niepoważni na serio – zmiana komunikacji Teatru Komedia / Północne Centrum Sztuki Teatr Komedia

BRĄZ

Gabinet Porcelanowy - nowa wystawa Zamek Królewski na Wawelu / Zamek Królewski na Wawelu Państwowe Zbiory Sztuki

Social media

SREBRO

Influenserzy (Ba!)roku / Altavia Kamikaze + K2

SREBRO

Czesi oficjalnie z dostępem do morza / PORR, Panato

BRĄZ

Kampania „CZEŚĆ CIAŁO! Ciała prawda o dojrzewaniu” / Big Picture, Fundacja Cześć Ciało, On The Wave

Business-to-Business PR

SREBRO

Palo Alto Networks dla cyberbezpieczeństwa w Polsce / monday comms

SREBRO

Opiekun – kompetencje przyszłości / 38 Content Communication, Fundacja Nutricia

BRĄZ

Są biura i jest Studio-nowa definicja przestrzeni biurowych / K+Group, Spółka biurowa Skanska, White Bits

Komunikacja z rynkiem kapitałowym

ZŁOTO

LPP vs HDR: o znikających miliardach i odzyskanym zaufaniu / Lighthouse, LPP

Media Relations

ZŁOTO

Kosmiczny „game changer” polskich inżynierów / Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa, Polska Agencja Kosmiczna

SREBRO

„Tysiące historii o drugim życiu”. 15-lecie Fundacji DKMS / M&CC, Fundacja DKMS

BRĄZ

#NoShameCoalition / Answear.com, Clue PR

Employer Branding

SREBRO

Cała prawda o IT w finansach. mBank oddaje głos specjalistom / Linkleaders, mBank

SREBRO

Wiemy, że dobre decyzje bywają nieoczywiste #UNEXPECTEDJOBS / Bank BNP Paribas, Be About Hybrid Agency

BRĄZ

WYWARZONE DUETY, kampania pokazująca siłę współpracy pokoleń / Carlsberg Polska

Content marketing - branded content

ZŁOTO

Hej, IKEA! Ty naprawdę jesteś Made in Poland? / Walk PR, IKEA Retail

SREBRO

Nowy, skuteczny zawodnik wchodzi do gry / 38 Content Communication, Unilever

BRĄZ

Roweroterapia / GetHero, Decathlon, Przestrzeń

Custom Publishing

ZŁOTO

Włączamy różnorodność. Pierwszy raport DEI WBD w Polsce / SEC Newgate CEE, TVN Warner Bros. Discovery

SREBRO

Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci / Biedronka

SREBRO

Akcja Tron – kampania edukacyjna / WCTron, Apollo 360

Walka z dezinformacją

SREBRO

Kampania Poranek PO / PRCN, Perrigo Poland

BRĄZ

#ZmieniamyNarracje o osobach z doświadczeniem uchodźczym / Walk PR, IKEA Retail

BRĄZ

Wbrew pozorom. ESET demaskuje oszustów w cyberprzestrzeni / Linkleaders, ESET, DAGMA Bezpieczeństwo IT

Kategorie sektorowe:

Technologia, IT, telekomunikacja

SREBRO

EA SPORTS i PROSTO – nowa drużyna wchodzi do gry / monday comms, Electronic Arts

SREBRO

Od antywirusa do eksperta cybersecurity. Rozwój marki ESET / Linkleaders, ESET, DAGMA Bezpieczeństwo IT

BRĄZ

Aukcje Allegro dla WOŚP / MSL, Allegro

Finanse

ZŁOTO

Nawet Stańczyk z obrazu Matejki znalazł czas na Dzień na U / Fundacja Rak'n'Roll. Wygraj Życie!, Nationale-Nederlanden, Big Picture, Clear 
Communication Group, K+Group

SREBRO

Świat Bardziej Love – Ulepszamy Walentynki / VeloBank, ZOOM bsc

BRĄZ

Fishing For Data / Publicis Worldwide Poland, Havas Poland, Bank BNP Paribas

Uroda, higiena i wellness

ZŁOTO

Nowy, skuteczny zawodnik wchodzi do gry / 38 Content Communication, Unilever

SREBRO

L’Oréal: z ikony branży kosmetycznej do lidera beauty-tech / Publicis Consultants, L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

BRĄZ

Launch gamy MELA B3 od marki La Roche-Posay / LoveBrands Group, L'Oréal, Polot Agency, 2koma7

Moda i styl życia

ZŁOTO

LPP vs HDR: o znikających miliardach i odzyskanym zaufaniu / Lighthouse, LPP

SREBRO

LODZ600 – 600 obrazów na 600-lecie Łodzi / 38 Content Communication, Centrum handlowo-rozrywkowe Manufaktura w Łodzi

BRĄZ

#NoShameCoalition / Answear.com, Clue PR

Sektor spożywczy

SREBRO

3x TAK dla PETfura, czyli jak ujarzmić system kaucyjny / Publicis Consultants, Carrefour Polska

BRĄZ

Zrobiliśmy to lepiej: PR-owy sukces Burgera Rywala / Havas PR Warsaw, MAX Premium Burgers

BRĄZ

Polska Izba Miodu – liderem opinii / Weber Shandwick

Kultura i media

ZŁOTO

Niepoważni na serio – zmiana komunikacji Teatru Komedia / Północne Centrum Sztuki Teatr Komedia

SREBRO

BookTok czyli moda na czytanie prosto z TikToka / 24/7Communication, TikTok Polska

BRĄZ

Czas na #tantiemyzinternetu! / SFP-ZAPA, czyli Stowarzyszenie Filmowców Polskich - Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych, Green Light PR

BRĄZ

Powrót BELFRA – serialu, który zmienił polską telewizję / Havas PR Warsaw, CANAL+

Medycyna i zdrowie

ZŁOTO

Opiekun – kompetencje przyszłości / 38 Content Communication, Fundacja Nutricia

SREBRO

MAMY czas na zdrowie / Weber Shandwick, Haleon Polska

BRĄZ

Lecz się odpowiedzialnie - stop nadużywaniu antybiotyków / ENMEDICA CONSULTING

Sport, turystyka i rekreacja

ZŁOTO

„Zakochaj się na novo. 50 lat novoczesności” / 38 Content Communication, Novotel Warszawa Centrum

BRĄZ

Decathlon Challenge / GetHero, Decathlon, Przestrzeń

BRĄZ

Paryż 2024 - igrzyska na Maxa w Eurosporcie / Eurosport Polska, United PR

BRĄZ

„Tak jak lubisz. Bezpośrednio” - rezerwacje bez pośredników / Q&A Comms, Profitroom

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

ZŁOTO

Czesi oficjalnie z dostępem do morza / PORR, Panato

SREBRO

O rynku mieszkań inaczej: emocje i dane w jednym stały domu / Linkleaders, Otodom

SREBRO

Pamiętaj o okularach ochronnych / ERBUD, Fundacja Szansa - Jesteśmy Razem

Przemysł i infrastruktura

ZŁOTO

Akcja Tron – kampania edukacyjna / WCTron, Apollo 360

SREBRO

Różnorodny Corning: Łączymy ludzi, niezależnie od różnic / Corning Optical Communications, MJCC

BRĄZ

Inżynierki 4.0 / Omega Communication, Siemens

Motoryzacja i transport

BRĄZ

Szwedzki klimat na drodze / White Bits, Volvo Euro-Kas Katowice

BRĄZ

Wielki Test Mobilności Miejskiej 2023 / NBS Communications, Arval Service Lease Polska

BRĄZ

AlcoSense – stop nieświadomej nietrzeźwości / SAROTA PR

NGO i sektor publiczny

ZŁOTO

Żałoba 146 rodzin / K+Group, Fundacja Słonie na Balkonie, DDB Warszawa, OMD Poland, Fuse

SREBRO

CZEŚĆ CIAŁO! Ciała prawda o dojrzewaniu / Big Picture, Fundacja Cześć Ciało

BRĄZ

Kampania społeczna Szlachetnej Paczki 2023/ Stowarzyszenie WIOSNA, Hand Made, ISTV Media

Kategorie specjalne:

Kreatywność

ZŁOTO - Prymus – kampania „Otwarci na zmianę” / 180heartbeats + JUNG v MATT, monday comms

Efektywność

ZŁOTO- Czas na #tantiemyzinternetu! / SFP-ZAPA, czyli Stowarzyszenie Filmowców Polskich - Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych, Green Light PR

Research&Insight

ZŁOTO - Fishing for Data / Publicis Worldwide Poland, Havas Poland, Bank BNP Paribas

Dołącz do dyskusji: 101 nagród w konkursie Złote Spinacze 2024. Dyrektorka z Grupy Żywiec Gwiazdą PR

93 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Był
Za mało! Każdy powinien dostać co najmniej dwie nagrody!
9 1
odpowiedź
User
Lol
101 nagród w konkursie wyraźnie świadczy o jego prestiżu
10 1
odpowiedź
User
dwir
Szanowni Państwo czy każdy dostał nagrodę Świetnie zapraszamy do baru i na parkiet.
12 1
odpowiedź