Złośliwość Losu hipnotyzuje kierowcę w kampanii Liberty Direct (wideo)
Zaczęła się kolejna kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych w Liberty Direct, której głównym bohaterem jest animowana Złośliwość Losu. Akcję przygotowały agencja Adsalt i dom mediowy Havas Media.
W nowych reklamach Liberty Direct animowany stworek Złośliwość Losu w ten sposób uprzykrza życie kierowcom, że ich hipnotyzuje, doprowadzając do stłuczek. Reklamy promują oferowane przez ubezpieczyciela polisy Autocasco i podkreślają możliwość przenoszenia zniżek z OC na AC.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVN, TVP1, TVP2, Polsat, kanały tematyczne) oraz internet.
Kreację kampanii przygotowała agencja Adsalt, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Złośliwość Losu hipnotyzuje kierowcę w kampanii Liberty Direct (wideo)