Zjeść i mieć ciastko - Allianz reklamuje oszczędzanie na emeryturę (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjno-internetowa kampania reklamowa rozwiązań oszczędzania na zabezpieczenie emerytalne oferowanych przez Allianz Polska. Akcję przygotowały firmy Grey Worldwide Warszawa i MediaCom Warszawa.
Reklama Allianz Polska rozgrywa się w kawiarni, w której dwoje młodych osób, obserwując podobną parę w podeszłym wieku, zastanawia się, czy w przyszłości ich również będzie stać na przyjemności. Lektor przekonuje, że oferta firmy pozwala mieć ciastko i zjeść ciastko w kontekście zabezpieczenia emerytalnego, ponieważ daje konkretne korzyści już w momencie inwestycji, a jednocześnie umożliwia zgromadzenie funduszy na przyszłość.
- Z badań wynika, że Polacy zdają sobie sprawę z konieczności oszczędzania, ale jednocześnie obawiają się związanych z tym wyrzeczeń. Jednocześnie temat przyszłości finansowej jest obecnie chętnie dyskutowany. Chcemy wykorzystać ten moment i przedstawić potencjalnym klientom Allianz jako doświadczonego i solidnego partnera, oferującego fachowe doradztwo i rozwiązania pozwalające zabezpieczyć swoją przyszłość finansową - mówi Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu w Allianz Polska.
Akcja reklamowa od 23 maja jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie (serwisy wideo: YouTube, Ipla i Player, portale, wyszukiwarki).
Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Worldwide Warszawa, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Zjeść i mieć ciastko - Allianz reklamuje oszczędzanie na emeryturę (wideo)