Zimowi plażowicze reklamują piwo Lech Ice Shandy (wideo)
Pod hasłem „Gotowi na orzeźwienie?” ruszyła kampania reklamowa piwa Lech w wersji Ice Shandy (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Advertising, Afekt, VML Poland, MEC i Q&A Communications.
W reklamie Lech Ice Shandy grupa plażowiczów mimo upalnej pogody przed pójściem do baru po to piwo zakłada grube, zimowe ubrania. Tak samo ubiera się zresztą obsługujący ich barman. Ma to podkreślać intensywne orzeźwienie, jakie zapewnia reklamowany napój.
Lech Ice Shandy został wprowadzony do sprzedaży w marcu br. (więcej na ten temat).
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, internecie, punktach sprzedaży (materiały POSM w sklepach detalicznych i lokalach gastronomicznych) oraz w ramach działań niestandardowych.
Kreacją reklam ATL zajęła się agencja GPD Advertising, materiały POSM przygotowała agencja Afekt, a za działania w internecie odpowiada agencja VML Poland. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC, a działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.
Dołącz do dyskusji: Zimowi plażowicze reklamują piwo Lech Ice Shandy (wideo)