Orkla Care wprowadza na rynek nowe żelki Bodymax Bodymisie
Ruszyła kampania wprowadzająca na rynek żelki multiwitaminowe Bodymax Bodymisie (Orkla Care). Akcja została przygotowana przez agencję Communication Unlimited.
Kampania przebiega pod hasłem "Odporność bierzemy na poważnie!". Nowy produkt - Bodymax Bodymisie - poszerza portfolio Orkla Care.
- Komunikacja jest prowadzona pod hasłem “Odporność bierzemy na poważnie”, co podkreśla fakt, że nowe żelki nie są słodyczami, ale pełnowartościowymi suplementami diety wspierającymi system immunologiczny. Ponadto Bodymisie nie zawierają cukrów - mówi Klaudia Szymańczyk, brand manager Orkla Care.
- Koncept kreatywny jest oparty o kontrast zabawy i czystej przyjemności, które są charakterystyczna dla żelków oraz powagi typowej dla języka medycyny. Takie kontrasty wyzwalają bardzo inspirującą energię. Dzięki nim kampania ma w sobie życie - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited. Agencja odpowiada za strategię komunikacji nowego produktu, opracowanie platformy komunikacji oraz przygotowanie materiałów do kampanii.
Kampania jest obecna w telewizji, internecie, mediach społecznościowych oraz w materiałach skierowanych do aptek.
Jest to kolejna kampania przygotowana przez CU dla Orkla Care. Obie firmy współpracują od 2017 roku. Communication Unlimited odpowiada m.in. za komunikację marek: Bodymax, Möller’s, Esberitox i Colon C.
Dołącz do dyskusji: Orkla Care wprowadza na rynek nowe żelki Bodymax Bodymisie