„Zaskakujące stany przyjemności” w kampanii Princessa Brownie
Wystartowała nowa kampania limitowanej edycji batonika Princessa (Nestlé Polska) - Princessa Brownie. Kreację spotu przygotowała agencja J. Walter Thompson Group Poland.
Działania w ramach kampanii potrwają kilka tygodni. Obejmują emisję spotu w telewizji, kanałach on-line video i social mediach. Jego bohaterką jest młoda kobieta, której reklamowany wafelek Princessa Brownie „zamienia codzienność w niezwykłą przyjemność”. W reklamie występuje także ekipa budowlana, którą bohaterka wciąga do wspólnej zabawy.
Kreację spotu przygotowała agencja J. Walter Thompson Group Poland. Produkcję powierzono Papaya Films, za postprodukcję odpowiada Orka. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy MEC.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: „Zaskakujące stany przyjemności” w kampanii Princessa Brownie