Ancymony realizują kampanię „Zapanuj nad pogodą z Dębicą"
Ancymony realizują kolejną kampanię dla marki Dębica pod hasłem „Zapanuj nad pogodą z Dębicą". W ramach kampanii przewidziane są publikacje reklam odsłonowych na portalach i w mediach społecznościowych, a także emisja filmów na Youtube.
Jesienna akcja reklamowa Dębicy ma tym razem dwóch bohaterów: stosunkowo nową oponę całoroczną Navigator 3, doskonały wybór szczególnie do jazdy miejskiej, oraz nieomal kultową już oponę zimową Frigo HP2, przeznaczoną m.in. dla samochodów o wysokich osiągach.
Dla obu produktów agencja Ancymony przygotowała zbliżone, ale różniące się wizualizacją warunków drogowych kreacje. Zwracają one uwagę na bardzo dobrą przyczepność i prowadzenie na śniegu oraz mokrej nawierzchni w przypadku Navigatora 3 i dobre prowadzenie na śniegu oraz krótką drogę hamowania na mokrej nawierzchni, gdy chodzi o Frigo HP2.
„Zapanuj nad pogodą z Dębicą”
Działania przebiegają pod hasłem „Zapanuj nad pogodą z Dębicą”, które nawiązuje do aktualnego claimu marki „Dębica panuje na polskich drogach”. W ramach kampanii przewidziane są publikacje reklam odsłonowych na wielu portalach i w mediach społecznościowych, a także emisja filmów na Youtube. Oprócz tego Dębica planuje wykorzystanie nośników OOH, w tym także elektronicznych.
Ancymony w kwietniu wygrały przetarg na długofalową komunikację i obsługę Dębicy w digitalu.
Dołącz do dyskusji: Ancymony realizują kampanię „Zapanuj nad pogodą z Dębicą"