Biedronka i Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych i Biedronka promują zalety pstrąga (wideo)
Do 16 lutego br. potrwa kampania promocyjna "Nasz pstrąg" dotycząca walorów smakowych i odżywczych pstrąga oraz korzystnego oddziaływania hodowli ryb łososiowatych na polskie środowisko naturalne i gospodarkę. Prowadzi ją Polskie Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych wraz z siecią sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska).
Tegoroczna edycja kampanii prowadzona jest pod hasłem “A dlaczego…? Nasz pstrąg w Biedronce”
Bohaterką spotu z hasłem „Dla zdrowia, dla rodziny, dlatego pstrąg!”jest dziewczynka, która zadaje wiele pytań. Najpierw wraz z rodzicami, robi zakupy spożywcze w Biedronce. Wspólnie szukają świeżych i zdrowych oraz łatwych w przygotowaniu produktów. Wybierają pstrąga tęczowego łososiowego Marinero, wyhodowanego w czystej wodzie, karmionego zdrową karmą oraz posiadającego wysoki poziom kwasów Omega-3. Dziewczynka dowiaduje się, że pstrąg to smaczny i zdrowy posiłek dla całej rodziny, szczególnie polecany dzieciom i kobietom w ciąży.
Spot emitowany jest w głównych stacjach tv, a jego uzupełnieniem są spoty radiowe, działania w miejscach sprzedaży, internecie oraz aktywności public relations.
Za kreację i produkcję reklamy odpowiada agencja Brand New Heaven, a zakupem mediów Wavemaker (GroupM).
Dołącz do dyskusji: Biedronka i Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych i Biedronka promują zalety pstrąga (wideo)