Zalando wchodzi na rynek kosmetyków, uruchamia kategorię Zalando Beauty
Niemiecka platforma sprzedażowa Zalando uruchomiła nowy dział o nazwie Zalando Beauty. W ofercie znajdują się kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów, perfumy oraz akcesoria kosmetyczne. Na razie nowa propozycja jest przeznaczona dla niemieckich użytkowników serwisu.
Asortyment Zalando Beauty składa się z ponad 120 marek takich jak L'Oreal Paris i Maybelline, a także tych naturalnych jak L:A Bruket czy Weleda.
Dodatkowo podążając za koreańskimi trendami Zalando oferuje brandy Missha oraz It’s Skin. Klienci poszukujący nowości mogą kupić kosmetyki od Hylamide lub Nugg, które wcześniej nie były dostępne w Niemczech.
Nowa kategoria Zalando to ponad 4 tys. produktów kosmetycznych dla kobiet. Według zapowiedzi artykuły dedykowane dla mężczyzn będą dostępne jesienią 2018 r.
Na razie dział Zalando Beauty jest dostępny dla użytkowników z Niemiec. Wprowadzenie oferty na kolejne rynki jest planowane po udanej fazie pilotażowej. W czerwcu br. Zalando otworzy w Berlinie tzw. „Beauty Station”, gdzie klienci będą mieli możliwość przetestowania produktów oraz skorzystania z porad specjalistów kosmetycznych.
W ciągu 9 miesięcy 2017 r. Zalando zanotowało przychody w wysokości ponad 3,1 mld euro, co oznacza wzrost rok do roku o 23,9 proc. Z kolei w III kwartale przychody spółki zwiększyły się o 28,7 proc. osiągając poziom miliarda euro. W lutym br. Zalando zapowiedziało, że we współpracy ze spółką Hillwood zbuduje za 60 mln euro centrum logistyczne o powierzchni 130 tys. metrów kwadratowych w Olsztynku.
Dołącz do dyskusji: Zalando wchodzi na rynek kosmetyków, uruchamia kategorię Zalando Beauty