SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zalando wchodzi na rynek kosmetyków, uruchamia kategorię Zalando Beauty

Niemiecka platforma sprzedażowa Zalando uruchomiła nowy dział o nazwie Zalando Beauty. W ofercie znajdują się  kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów, perfumy oraz akcesoria kosmetyczne. Na razie nowa propozycja jest przeznaczona dla niemieckich użytkowników serwisu.

Asortyment Zalando Beauty składa się z ponad 120 marek takich jak L'Oreal Paris i Maybelline, a także tych naturalnych jak L:A Bruket czy Weleda.

Dodatkowo podążając za koreańskimi trendami Zalando oferuje brandy Missha oraz It’s Skin. Klienci poszukujący nowości mogą kupić kosmetyki od Hylamide lub Nugg, które wcześniej nie były dostępne w Niemczech.

Nowa kategoria Zalando to ponad 4 tys. produktów kosmetycznych dla kobiet. Według zapowiedzi artykuły dedykowane dla mężczyzn będą dostępne jesienią 2018 r.

Na razie dział Zalando Beauty jest dostępny dla użytkowników z Niemiec. Wprowadzenie oferty na kolejne rynki jest planowane po udanej fazie pilotażowej. W czerwcu br. Zalando otworzy w Berlinie tzw. „Beauty Station”, gdzie klienci będą mieli możliwość przetestowania produktów oraz skorzystania z porad specjalistów kosmetycznych.

W ciągu 9 miesięcy 2017 r. Zalando zanotowało przychody w wysokości ponad 3,1 mld euro, co oznacza wzrost rok do roku o 23,9 proc. Z kolei w III kwartale przychody spółki zwiększyły się o 28,7 proc. osiągając poziom miliarda euro. W lutym br. Zalando zapowiedziało, że we współpracy ze spółką Hillwood zbuduje za 60 mln euro centrum logistyczne o powierzchni 130 tys. metrów kwadratowych w Olsztynku.

Dołącz do dyskusji: Zalando wchodzi na rynek kosmetyków, uruchamia kategorię Zalando Beauty

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
muntak
No ciekawe jak to się dalej potoczy... zalando ubiło afiliację niedawno. Ciekawe jak to im się przełoży na zamówienia, obroty... bo Klientów pewnie mają zarejestrowanych ale jednak ciuchy to często zakupy impulsywne.
odpowiedź