„Zakupy z klasą z Ekstraklasą” - Tomasz Frankowski reklamuje Max-Fliz
W prasie i na outdoorze trwa kampania reklamowa salonów z wyposażeniem wnętrz Max-Fliz. Twarzą akcji jest piłkarz Tomasz Frankowski.
Tomasz Frankowski w kampanii salonów z wyposażeniem wnętrz Max-Fliz zachęca do ich odwiedzenie. – Frankowski jeszcze za czasów gry w Wiśle Kraków był częstym klientem naszego salonu i tak się spotkaliśmy. Później jako firma zaangażowaliśmy się w sponsoring Akademii Piłkarskiej 21 prowadzonej przez niego wspólnie z Mirosławem Szymkowiakiem i Markiem Koniecznym. Następnie narodził się pomysł na wykorzystanie w naszych działaniach marketingowych wizerunków zaprzyjaźnionych z nami piłkarzy. Kampania z Tomaszem Frankowskim jest ich pierwszą odsłoną – opisuje Natalia Mazurek z Max-Fliz.
Akcja od połowy marca obejmuje outdoor (ok. 90 billboardów w Krakowie i Wrocławiu, gdzie działają salony Max-Fliz) oraz prasę (tygodniki i pisma wnętrzarskie).
Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii – zaplanowanej do końca kwietnia – firma Max-Fliz zajęła się we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: „Zakupy z klasą z Ekstraklasą” - Tomasz Frankowski reklamuje Max-Fliz