„Z Torunia w góry bez tortury?” - Red Bull reklamowany kierowcom
Red Bull Polska rozpoczął nową odsłonę kampanii reklamowej swojego napoju energetycznego. Po tym jak wcześniej zachęcał do jego spożywania w pracy, teraz proponuje go kierowcom. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje Bimers i Havas Media.
Od pewnego czasu Red Bull w działaniach komunikacyjnych promuje swój napój energetyczny sugerując okazje do jego spożycia. W kampanii realizowanej jesienią ub.r. pod hasłem „Zgadnij skrzydła dla całej załogi” marketer zachęcał do picia energetyka w trakcie pracy - jako napój, który dostarcza energii i poprawia koncentrację, potrzebne do wykonywania obowiązków zawodowych.
Obecna kampania skierowana jest do kierowców, jako tych, którzy szczególnie potrzebując energii i podniesienia czujności w dłuższej trasie.
Komunikacja zaplanowana jest na cały okres ferii, kiedy ruch samochodowy jest wzmożony. Ze względu na grupę docelową, jaką są kierowcy, w kampanii zostaną wykorzystane nośniki reklamy zewnętrznej zlokalizowane przy trasach, a także radio oraz media internetowe. Komunikacja w kanałach radiowych będzie składać się zarówno z kampanii spotowej, jak i działań contentowych. Akcja w internecie obejmuje media społecznościowe, aplikacje mobilne dla kierowców oraz targetowane rekamy display.
Za zakup mediów odpowiada agencja Havas Media, za przygotowanie materiałów agencja Bimers.
Dołącz do dyskusji: „Z Torunia w góry bez tortury?” - Red Bull reklamowany kierowcom