Martin Stankiewicz przeszedł z LifeTube’a do TalentMedia
Youtuber Martin Stankiewicz zaczął współpracę z siecią partnerską TalentMedia. Poprzednio był związany z LifeTube’em.

TalentMedia będzie odpowiadać za kompleksową obsługę profili społecznościowych Martina Stankiewicza.
Stankiewicz od czterech lat prowadzi na YouTubie kanał o tematyce rozrywkowej. Obecnie zamieszcza filmy, w których w sposób humorystyczny przedstawia swoją wizję na powody pewnych zachowań czy sytuacji.
Obecnie kanał ma 944,5 tys. subskrybentów i 153 mln odtworzeń filmów, profil Stankiewicza na Instagramie - 275 tys., a facebookowa grupa dyskusyjna Śmieszki Martina - 25,5 tys. członków. W ub.r. Stankiewicz wystąpił w reklamach Konta dla Młodych w PKO BP i kampanii kosmetyków Axe.
Przypomnijmy, że w marcu br. 51 proc. udziałów TalentMedia kupił holding marketingowo-badawczy Mediacap za 2,78 mln zł (plus ewentualne premie).
Dołącz do dyskusji: Martin Stankiewicz przeszedł z LifeTube’a do TalentMedia