Znamy nominowanych do YouTube Works Awards 2024
Poznaliśmy nominowanych do tegorocznej edycji konkursu YouTube Works Awards. Szanse na wyróżnienia mają m.in. kampanie Allegro, Netflixa, Żabki czy Yes.

Już po raz czwarty statuetki YouTube Works zostaną wręczone twórcom kampanii wideo, wyróżniającym się kreatywnością i efektywnością. Nagrody za 2024 rok zostaną przyznane w siedmiu kategoriach, w tym zupełnie nowej – Tech Pioneer, która wyłoni najciekawszy projekt wykorzystujący nowe technologie, w tym AI.
Laureatem Grand Prix zostanie kampania, która nie tylko czerpie i wykorzystuje bieżące trendy, ale też wyznacza nowe ścieżki komunikacji wideo – zarówno niestandardowym pomysłem, jak i bezbłędną realizacją.
Zwycięzców YouTube Works Awards 2024 poznamy podczas gali wręczenia nagród, która odbędzie się 31 marca br.
Podczas obrad jury – złożone z 28 ekspertów i ekspertek branży marketingowej – wybrało projekty, które powalczą o nagrodę.
Zobacz: Te kanały po polsku na YouTubie są najpopularniejsze. W TOP20 tylko jedno medium
Oto pełna lista nominowanych:
“Unskippable” Creative
Świąteczna Reklama Allegro 2023 – Allegro, Ogilvy, Hand Made
Influencerzy (Ba!)Roku – Netflix Polska, Altavia Kamikaze + K2
Ważne, z kim podróżujesz – PLL LOT, GREY Group Poland
Storytel “(Nie) mówmy o seksie” – Przestrzeń, Polot
Coraz bliżej Santa – T-Mobile, VML, Mindshare
YES: “Portret kobiecy” – YES Biżuteria S.A., 180heartbeats + Jung von Matt, Mediahub, F25 Production House
MNIAM TO W ŻABCE – Żabka Polska, Cukier works, MILCO, F25
The Underdog
HRejterzy, czyli CodeTwo po godzinach – CodeTwo
Elektrownia Atomowa w Minecrafcie – Defence24, Ministerstwo Klimatu i Środowiska, Lifetube
#WielkiTestHAMMERA – mPTech Sp. z o.o.
Tech Pioneer
AI meets Addressable TV: Jak połączenie sztucznej inteligencji i YouTube CTV zrewolucjonizowało lokalną komunikację bankową w ponad 500 spersonalizowanych wariantach – Bank Spółdzielczości S.A., Wavemaker, GroupM, Grupa Eskadra
Oclean X Ultra – O Clean, Cut The Mustard
#DOGMADEMEDOIT zmieniamy zasady gry! – Vet Planet Sp. z o.o., Lolastudio, Performance Media P.S.A.
Ingenious Insight
Work-Sport-Balance - Zwalniamy wszystkich – Decathlon, Przestrzeń, EssenceMediacom, GetHero
Praca z korzyścią dla wszystkich – Grupa OLX, VML
Te końce świata – ING Bank Śląski SA, GONG, Papaya New Directors, Mediahub
Miasto ING w Roblox. Sezon 3. “Nie daj się wkręcić w sieci” – ING Bank Śląski SA, GONG, Game Changer, Mediahub
Co znaczy WW? #2 – Lotte Wedel, Digital Kingdom, LiquidThread
Milka “Zasąsiadujmy się” – Mondelez Polska, Ogilvy, Spark Foundry
Poczuj naprawdę - sierpień 2024 – Otodom, Leo Burnett, SalesTube
Full Funnel Marketing on YouTube
Gala Bestsellery Empiku 2023 – Empik
Health Labs Care “Moje ciało moje kosmetyki” – Health Labs Care
Od WOW do Zakupu! Jak kampania myjek ciśnieniowych Kärcher na YouTube podbiła EURO, zwiększyła ruch i sprzedaż – Kärcher Sp. z o.o., Performics, Starcom
Mmm… Maczfit – Maczfit, PromoTraffic, REC.lama
Pełnia lata i harmonii z suplementami diety NOYO® – Noyo Pharm Sp. z o.o.
Force for Good
Pokolenie smutku i fonoholizmu, czyli jak smartfony niszczą życie dorosłych i dzieci – CodeTwo
#Tak dla Roweroterapii – Decathlon, Przestrzeń, GetHero, Shootme
Zawód? Po 50-tce to już tylko uczucie – Grupa OLX, Przestrzeń, Mindshare
Optima Kids: Building Brand Awareness and Educational Mission – Centr Osvity Optima (Education Center), Ukraine
TAK dla niezależnego życia – Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną (PSONI), Agencja Nie Do Ogarnięcia, Grandes Ideas, Papaya Films
Co za różnica? Ty – Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, LUCKYYOU
Action Driver
Mistrzowski rzut, czyli nowa marka SHAQ w CCC – CCC
Efekt Domino’s Q4 2023 – DP Polska S.A., Performance Group, Punchline
Znajdź dom, który Ci odpowiada - Kwiecień 2024 – Otodom, Leo Burnett, SalesTube
Clotidal: Weź raz i zapomnij o problemie! – USP Zdrowie, Wavemaker
Dołącz do dyskusji: Znamy nominowanych do YouTube Works Awards 2024