Wzrost popularności sklepów internetowych
Liczba amerykańskich internautów odwiedzających sklepy internetowew trakcie minionego sezonu świątecznych zakupów wzrosła o 17procent w porównaniu z analogicznym okresem roku 2006.
Najchętniej odwiedzanym w grudniu serwisem był Amazon.com, któryzdobył tutaj 12,14 procenta udziałów w rynku - informuje serwisMarketing Charts, powołując się na dane firmy badawczejHitwise.
Na kolejnych miejscach znalazły się: Wal-Mart (7,93 procentaudziałów w rynku), Target (5,07 procenta), Half.com (4,03procenta), BestBuy (3,83 procenta), Yahoo! Shopping (3,14procenta), Circuit City (2,87 procenta), BizRate (2,44 procenta),Sears (2,35 procenta) oraz JCPenney (2,3 procenta).
Najwyższy wzrost popularności internetowych sklepów - o 26procent - zanotowano w pierwszy poniedziałek po dniu ŚwiętaDziękczynienia, określany za oceanem jako 'Cyber Monday'. W samdzień Święta Dziękczynienia wzrost wyniósł 20 procent, a wprzypadający po nim piątek ('Black Friday') 16 procent.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Wzrost popularności sklepów internetowych