TVP1 liderem, udany tydzień stacji newsowych. „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” oraz „Sanatorium miłości” hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” oraz „Sanatorium miłości”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1. Wzrosty oglądalności zanotowały czołowe stacje newsowe - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W minionym tygodniu - od 25 kwietnia do 1 maja - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,45 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,89 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie miejsce zajął serial „Na dobre i na złe”, który w Dwójce w środę obejrzało 2,21 mln osób. SHR% wyniósł 17,84 proc.
Podium uzupełnia reality-show „Sanatorium miłości”. Pokazany w niedzielę kolejny odcinek produkcji śledziło 2,17 mln widzów, co dało Jedynce 18,86 proc. udziału.
„Fakty” na czele dzienników
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 25 kwietnia na antenie stacji obejrzało 2,14 mln widzów (18,61 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników był „Teleexpress” TVP1, który zgromadził 2 mln widzów (emisja 25 kwietnia; 6. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 7 pozycji uplasowały się „Wiadomości” TVP1 z 1,95 mln oglądających (poniedziałkowe wydanie), a 12. były „Wydarzenia” Polsatu (1,50 mln; poniedziałek).
TVP1 liderem
Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,69 proc. Wynik stacji zwiększył się o 0,14 pkt. proc.
Drugi był Polsat, który miał 7,76 proc. udziału (spadek o 0,06 pkt. proc.).
Podium uzupełnia TVP2. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,66 proc. (do góry o 0,39 pkt. proc.). Wynik czwartego TVN to 7,23 proc. (+ 0,43 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 30,52 proc. do 31,34 proc.
Wzrosty stacji newsowych
Piąty był kanał TVN24 (do góry o 0,43 pkt. proc. do 6,55 proc.). Oczko niżej uplasowało się TVP Info (+ 0,35 pkt. proc. do 6,07 proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 11. na 10. miejsce awansował Polsat News (2,39 proc.; do góry o 0,14 pkt. proc.).
Dołącz do dyskusji: TVP1 liderem, udany tydzień stacji newsowych. „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” oraz „Sanatorium miłości” hitami